De unde aud eu linistea asta ?


Buna seara dragi cititor 🙂 ! Ce mai faci ? Nu mai zici nimic ? Ca ma gandesc asa cu capul meu, ca daca eu nu mai am timp sa zic, sa zici tu. 

Si propun si o tema. Ca doar sa nu fiu doar eu singurul care scrie p’aci. Eu va astept, cu raspunsul, detaliat, la intrebarea …Daca as fi o zi presedinte… ce as face ? 

Si il propun asa … ca concurs care este ( pentru cei cu simt al umorului cu minus cacofonia fuse intentionata), iar in prim faza premiu va fi toata stima si recunostinta de care sunt capabil. 

Mdeci … cine-i primu?

Categorii: Uncategorized | 5 comentarii

Navigare în articol

5 gânduri despre „De unde aud eu linistea asta ?

  1. traficantu

    crezi ca tu esti singurul care traiesti in Romania si se plange de lipsa timpului liber? :)) eu mai sunt unul :)) ce rost are sa fii presedinte in tara asta? :)) ca poti fura?

  2. Hei … traficantule … observ oleaca de agresivitate. Sunt absolut sigur ca nu sunt singurul in lipsa de timp, nu asta vroiam sa evidentiez. Si as vrea ca cei care raspund la intrebarea mea sa vina cu solutii pozitive, ca daca toti suntem negativisti, nu ajungem nicaieri. Zic eu … gandindu-ma cu capu’ …

  3. admitand c-ar avea (pardon, as avea) parghii mai directe in aceasta luuuuunga zi, as initia o lege in care toate locurile de demnitar – desigur pastrand culoarea politica – sa fie ocupate doar in anumite conditii, prin concurs !
    Poate mai putin posturile de consilieri…hm, nu se stie niciodata ! 😀

  4. Mi-asi da demisia, cu speranta ca sunt un bun exemplu!

  5. D-le Suman, ce spuneti dvs este cu bataie lunga, mult prea lunga, si prea subtil. Din ce vad eu zilnic, subtilitatea a ramas uitata pe undeva … sa fii subtil este ca si cum ai avea un defect. Din pacate.

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

