ala micu de respira greu …


Asa este denumit micul intreprinzator, posesorul de imm din romania, de un nene, si anume nenea Bortos.  Dupa cum v-am obisnuit, articolul este aici.

Este o tema care ne arde rau de tot. Aceea ca guvernul … futu-le … nu ajuta. Ma intreba acum ceva vreme cineva, cam cum as vrea sa ma ajute. 

Prin ajutor nu vreau sa imi dea bani, desi ar fi frumos, ci vreau sa mai largeasca oleaca nodul de la streang. Care streang in ultimul timp strange al dracu, de nu stiam eu de ce am probleme cu respiratu. Eu ziceam ca e de la sinuzita, dar se pare ca nu. 

Si… culmea, ca in capul meu chestiile astea au logica. Adica as prefera modelul de prin alte tari, unde la sfarsit de an, e plateste o taxa … maxim doua, mai maricele ele asa … in care este inglobat tot. CAS-uri, Masuri, taxe de liniste, impozite pe mobile fixe si mobile mobile, si de galagie si de zgomot, si pensii si somaje si asigurari si tot. 

Se strang toate intr-una … procent … si la sfarsit de an … ii dai . Noi … nuuuuuu … azi dimineata mi-am platit tvaul pe trim 4 din 2008. Inca ma doare sufletul si portofelul. Pentru cei isteti care ma vor intreba de ce eu prestator de servicii sunt platitor de tva o sa le zic ca stiu eu de ce. Este pe termen lung. Nu am gandit-o asa, insa a fost bine ca am gandit-o asa, caci urmeaza sa achizitionam niste lucruri, multe si scumpe, al dracu de scumpe.

Intorcandu-ma la oile mele, nu ale lu gigi, zic ca daca nu aveam noroc sa lucrez cu norvegia, imi luam de mult jucariile si inchideam. De ce … pentru ca … ai nostri de sus … pe care nu o sa ii mai numesc ai nostri, sau cel putin nu ai mei, ca nu vreau sa am de-a face cu niste cretini,  incearca doar sa ne falimenteze. 

Daca asa gandesc ei, ca prin masurile luate ne vor ajuta …se inseala amarnic. Dar atata timp cat in cv-ul ministrului imm-urilor nu apare nici o experienta relevanta pentru acest minister, la ce sa ne asteptam ? 

Si ca final … le zic si eu … Ba … cacatilor … intrebati-ne ma si pe noi, astia de aci … mici de respiram greu … cam … cum si care ar fi doleantele noastre … zau asea … ca cica se zice ca noi stim mai bine ca voi. Ca de aia respiram greu. 

Inca o refulare marca Minitu! 

O zi buna va doresc!

Categorii: Uncategorized | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

