Alergat …ziua 2


Deci, cum sa va esplic care este … este ziua a doua … de alergat. Cred ca in prima zi, adica ieri, muschii mei nu s-au prins despre ce e vb. Si nici nu au reactionat. Ca de … eu azi dimineata functionam perfect, fara dureri, fara febra.

Azi, se schimba oleaca treaba. Cred ca muschii mei s-au vorbit. …ba ce face asta … asta …cred ca alearga … mama ce magar … hai sa-l durem. Si asta fac ei acum. Nu foarte tare, dar simt asa… o jena. O … ca cand te tine o scama asea … deci ma intelegeti ? 

Uf … sa ma iau o gura din apa cu miere si sa ma bag la caldurica! 

O noapte buna de la Minitu alergatoru’!

Categorii: Uncategorized | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „Alergat …ziua 2

  1. Anca

    Hai ca esti simpatic!!😛
    Asta ca sa citez pe unul din contemporanii nostri…dar fara partea a doua…:)
    Sa visezi frumos si visul sa-ti devina realitate. Se poate. Putintica rabdare mon cher. O zi buna! Pa!🙂

  2. partea a doua era cu du-te dracu de simpatic ? mie imi plce si asa . Du-te dracu … am venit ce vrei …este rasp la replica😀

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

