Sunt un cetatean model


Ieri, sau cu o zi inainte, sau cand o fi fost … parca tine eu minte ca El comandante … supremul base … zise asea … cetateni … luati credite. Aruncati-va in cap si luati credite. 

Eh … eu fusei sa iau un credit. Si banca nu vrea ea sa imi deie care este . deci … bre comandante … ca sa luam noi credite vorbeste si tu bancile ca sa mai inmoaie conditiile alea. Ca e aspre rau si irita rau. Si eu vroiam creditul pentru dezvoltare … 

O zi buna sa aveti! Minitu’ refuzatu’

Categorii: Uncategorized | 1 comentariu

Navigare în articol

Un gând despre „Sunt un cetatean model

  1. traficantu

    Imi pare rau ca n-ai putut lua creditul.

Lasă un răspuns

Tema: Adventure Journal de Contexture International.

