Somniferele si efedrina


Eram dator. Sa va spui cum fuse cu alergatu’. Da … nu va spusei ca nu alergai, ca ploua foarte tare. Insa am sa va spui alta poveste. 

Povestea de cand eram eu mic. Poate cand  o sa ma starnesc si o sa gasesc albumu’ o sa va arat si poze ca sa demonstrez ca si eu am fost mic odata. 

Si cand am fost eu mic, era o mama. Si anume a mea. Si un tata, si anume tot al meu. Pe care inca ii mai am. Si ai mei mama si tata, in limbaj modern parinti, ajunsera la un moment dat la limita. Caci … odorul, aci se subintelege ca odoru’ c’est moi, nu dormea. Nu stiu cate luni aveam , sau ani … dar nu dormeam. Si mai grav. invatat de o vecina draguta, nu taceam decat daca eram tinut in brate. 

Si deci va inchipuiti ca ai mei, si anume parinti, erau oarecum debusolati. Caci organismele lor le zicea … ba … dormiti. Si eu ziceam … nope. Mdeci era vai de steaua lor. Si atunci m-au trimis, hmmm… nu m-au dus la un doctor. Care doctor a zis … bre … luati un sfert de somnifer din asta … si sa vedeti micul copil cu gura mare cum o sa doarma … si cattttt… 

Zis si facut. Susnumitii parinti, s-au uitat unul la altul si au zis … ba … meritam si noi o clipa de somn. Insa… susnumitul mic copil cu gura mare, fiind un special, a reactionat intr-un anume fel la somnifere. Adica …ce nu dormea pana atunci, cand i-au dat somnifere nu a mai dormit de loc. 

Si sus numitul a mai incercat odata, cand s-a facut mare sa vaza el cu ochii lui, si asa e ba. Eu am reactie inversa la somnifere. Iar daca cafeaua este prea tare, in prima faza mi se inchid ochii.

Eh … si acum sa va spui cum sta si cu efedrina ca luai in seara asta. Inainte de a iesi la alergat. Si efect … mana. Tot ce a reusit sa faca pastila, este sa imi mareasca ritmul de respiratie in prima faza, si imediat dupa, adica acum, sa imi tranteasca o moleseala de nu va inchipuiti. Si aia cu ritmul de respiratie … inchipuiti-va ca cum incercati sa bagati prea multa apa pe o planie foarte ingusta … nu merge manca-va-s gura .

Mdeci … nu mai vreau sa aud de asa ceva … eu raman la alergatul simplu. Si nici nu mai incerc pastile din astea de tre sa te faca sa faci ceva , ca la mine sigur au efect invers. 

Mdeci … un rest de duminica placut sau placuta !

Minitu efedrinatu’

Categorii: Uncategorized | 4 comentarii

Navigare în articol

4 gânduri despre „Somniferele si efedrina

  1. simonarrr

    Poate functioneaza autosugestia 🙂

  2. Si-asa ai ajuns cumva la concluzia ca.. vietuitoarele-alea de zici ca se inmultesc [caini parca le zice] ar da un.. sa-i zicem.. imbold mai bun decat efedrina? 😀

  3. Dan

    Esti de un mega cacat

  4. Si tu esti un mare destept.

Lasă un răspuns

Tema: Adventure Journal de Contexture International.

