Cea mai grea meserie de pe lume


Este aceea de asteptator. Asteptatul dauneaza grav sanatatii. Si asta fac eu de ceva vreme. Si anume de 2 saptamani. In afara de traditionalele reziliat facut la loc de contracte … si platit facturi si opuri si taxe si tva si somatii de la administratiile financiare … somatii pe suma de 2 lei. Nu glumesc. Primesc de ceva vreme somatii pe 2 RON. Mai mult ii costa sa imi trimita plicul. Anyway … asteptatul imi dauneaza grav. 

In schimb recuperez cu alergatu’. Alergam si iar alergam … si mai alergam oleaca. Cam 4 km pe zi, si acum imi dau eu seama de ce obosesc eu repede la alergat. Pai, credeti voi ca o fi usor sa tragi 100 de kile in viu dupa tine ? Ca atata masuram la ultimul recensamant. Chiar 103.  

Si nu mai zic da lasa ca ma fac eu mare, ca se pare ca m-am facut. O sa zic, dar lasa ca ma fac eu suplu.Ceea ce nu cred. 

Insa, alergatul …da … merita. Deci alergati ba baieti. Si fete. Face bine. 

Un alergat usor va doresc!

Minitu fugitivu’!

Categorii: Uncategorized | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

