un castron de sanatate


Mdeci … nici nu stiu cum sa incep. Ori sa va spun cum arata un castron de sanatate, ori sa va spun ca organu … ba pardon organismu’ am vrut sa zic, si anume al meu, pe persoana fizica, e mai destept decat credeam eu.

Va spuneam eu cum ca alerg de ceva vreme , dupa succes, dupa femei, dupa bani, mai nou alerg si aiurea pe plaja, in sens de … antrenament, sau revenire la forma. Ca m-am gandit eu cu capul, ca si cercul e o forma, dar totusi nu imi place sa fiu rotund. Si cam sunt. 

Rezultatele se vede … ca alerg de vreo 3 saptamani acum, si de la 103 kg cu ambalaj cu tot, am ajuns la 99 cu acelasi ambalaj. 

Si acum am ajung la subect. Organismu meu e inteligent, asta e o supozitie, mama mea zice ca de fapt eu am pofte simpatice, si ca sa ma gandesc bine daca nu am lasat vreo fata bortoasa, si de aia am eu pofte asa naspa. 

Acu vreo 2 luni murea de pofta dupa peste afumat. Mai drag cititor, da nu ma mai gandeam la nimic altceva decat la pestele ala nenorocit, care mie unu nici nu prea imi place pestele. Ca eu nu inteleg daca sta tot timpul in apa , de ce pute in halul ala ? 

Dar sa revin ca iar am luat-o pe campii … azi am venit de la alergat … si ca un om obosit am plecat sa cumpar apa. 2 bidoane de 19 L, ca avem dispenser …sau dozator, sau cum vreti voi. De cand am parcat in fata la supermarket … am avut in cap asa … o idee. Portocale, banane, grapefruit si lamaie. Amestecate si tocate … 

Am luat apa, si mi-am facut mixtura de mai sus. Nu va explic cat de urat arata toata combinatia aia. Si am facut si multa. Am pus 4 portocale, 4 banane, 1 grapefruit ( mare rau) si o jumate de lamaie.  Am mancat juma de ora, si acum nu mai pot sa merg … zac. 

Dar zic eu , sunt pe drumul cel bun. 

O zi buna sa aveti de la un Minitu mai in forma … si nu de cerc !

Categorii: Uncategorized | 3 comentarii

Navigare în articol

3 gânduri despre „un castron de sanatate

  1. adfreud

    Heh…chiar bravo esti de data asta, scuze dar nam putut sa am abtin din ris din cele patite de tine, desi imi imaginez ca tie nu tie tare vesel…

    Un castron? Imi dai si mie vreo 2 polonice?

  2. mda, ce sa zic? Sanatate curata!

  3. „supozitie, mama mea zice ca de fapt eu am pofte simpatice, si ca sa ma gandesc bine daca nu am lasat vreo fata bortoasa, si de aia am eu pofte asa naspa.”
    😀 Da stii ca exista fenomenul asta in natura. Cand imi crestea mie burta in timpul sarcinii, crestea si burta sm😆 Deci nu imparteam poftele mele ci le inmulteam la doi.

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

