de curiozitate …


 

Uite , asa de curiozitate si plictiseala, sunt curios sa vaz cum ar fi daca s-ar vota presedintele maine. La tanar om de afaceri sa nu va treaca prin cap ca ma gandesc la mine, caci eu nu ma consider om de afaceri, ci mai degraba tanar intreprinzator. Deci, PE CINE VOTATI?

Categorii: Uncategorized | 3 comentarii

Navigare în articol

3 gânduri despre „de curiozitate …

  1. Din curiozitate, anul asta NU mai votez!

  2. traficantu

    n-am votat niciodata si nici n-am so fac. nu am pe cine sa votez. cu o eventuala spaga nu am ce sa fac, acum ….daca e ceva de dimensiunile casei poporului, o sa votez :)) dar nu da nimeni o asa spaga.

  3. Asa putini cati au votat, daca se pastreaza raportul … tot nu e bine. Ma asteptam sa fie mai putini cei care voteaza. Insa cei care au votat cu tanarul om de afaceri, o sa treaca si ei la lipsa vot, ca nu o sa aiba cu cine si atunci e mai ok. 🙂

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

