Meciul unei generatii


Neata drag cititor! 

Azi dimineata am ascultat la teveu precum ca de sambata incoace Bad pitzi nu mai este cea care are pitzipoanca.org, ci este Piturca. Sau Piti. Sau Putzi. Sau Putzirca. 

Dar cum nu vreau sa scriu despre el, o sa scriu despre meciul unei generatii. 

Ca sa incep cu inceputul, pot sa va spui ca eu de fel eram la curent cu fenomenul folbalistic, adica, stiam de e vreun meci mai important, si de ce, si cand si cum. De data asta, am aflat despre meciul cu sarbii doar cu vreo zi inainte. Si am vazut apoi pe la televizor, reclame, emisiuni si tocsouri despre meciul unei generatii. Despre ultima sansa. Despre mama soare, ca parca depinde starea unei intregi natiuni de meciul asta.

Si acu, sa va intreb eu bai microbistule, de ce ar merge folbalul bine in tara asta, cand nimic altceva nu merge ? De ce in folbal am avea performanta?  Ca un fapt inedit, meciul asta, a fost primul la care m-am uitat, si sincer nu am tinut cu romania. Da, ma intreb eu asa in sinea mea, ce a facut romania pentru mine ca sa tin eu cu ea la folbal ? dupa ce ca ma tarai prin viata, traind intr-o tara de toata jena, sa imi consum si neuronii enervandu-ma ca un icsulescu rateaza calificarea la campionatul mondial ?

Nu am tinut nici cu sarbii, dar m-am bucurat la fiecare gol pe care l-au marcat. De ce ? Pentru ca in continuare mie imi place fotbalul si mi-a placut cum au jucat sarbii. De aia.  

Ah … ca sa continui in aceeasi nota, eu sincer parca nu m-as mai plange despre cum ca politicienii or face si or drege, ca din cauza lor suntem noi precum suntem. Caci … daca va uitati oleaca, doar oleaca in jur, o sa vedeti de ce suntem asa. Pentru ca intr-adevar, pestele de la cap se … strica, dar nici cu coada nu imi e rusine. Luati o pauza, si faceti un tur de orizont cu privirea. Si o sa vedeti despre ce vorbesc. Incultura, nesimtirea, lenea, prostia, imbecilitatea si multe alte asemenea se pot vedea la o simpla aruncare de privire. 

Asa suntem. Asa ne trebuie. Si sanse nu imi apar. Pentru ca orice s-ar face in tara asta,  suntem bolnavi de teoria conspiratiei. Ma uitam la campania celor de la realitatea, cu plantarile de copaci. Singurul comentariu pe care l-am auzit, a fost : ” p astia o sa ii taie de arbusti”. 

Nu mai credem in nimic si in nimeni. Orice s-ar intampla, noi reusim sa vedem conspiratii. Suntem paranoici. 

Eh … daar vedeti, ce repede aberez si eu ? Si plecasem de la un meci de fotbal. Cred ca si eu sunt paranoic. 

Hai … ca in meciul generatiei mele fuse 2-3 pentru ailalti!

O zi buna sa aveti !

Minitu

Categorii: Uncategorized | 1 comentariu

Navigare în articol

Un gând despre „Meciul unei generatii

  1. Echipa de fotbal a romaniei nu are de-a face cu economia,politica s.a.m.d de tarii respective.
    Poate,si cred ca asta este singura impresie ca nu mai merge nici fotbalul,e ca nu le mai este foame…fotbalistilor.
    Echipa ar trebui formata din cei din divizia B.Poate asa (plus un gram de noroc) intra pe teren hotarati sa manance adversarul.Evident…la figurat.

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

