Stire Bomba


In Romania exista oameni. Ma uitam in scarba la televizor, lucru ce nu va doresc si voua, am trecut razant peste 90% din canalele romanesti care ziceau ba despre becali, ba despre base si becali, si am ajuns pe tvr 2. La stiri. Am observat asa cu coada ochiului ca sunt stiri si am dat sa shimb. Dar tot coada ochiului mi-a zis ca era o stire despre voluntariat. Cum sunt atras de subiectul asta, caci am facut ceva voluntariat la viata mea, am dat inapoi. 

Si era vorba despre locuitorii comunei Feldru, care nu au mai asteptat sa le vina bani din cer,  si, pentru pietruirea strazilor din comuna au iesit cu mic cu mare sa munceasca dragilor. Da. Sa munceasca, si au venit si cu niste bani de acasa, ca sa contribuie cu totii la bunastarea comunei. Nu e asa ca e frumos ce au facut ei ? 

Un exemplu de genul asta l-am mai vazut in Iasi, in satul Costuleni, pe unde am trecut pe vremea cand lucram in Bucuresti. 

Pacat ca aceste exemple nu sunt mediatizate destul, si nu sunt urmate de cat mai  multi dintre noi. In Feldru aceasta initiativa a aparut datorita primarului, din ce am inteles eu, ba chiar s-a adoptat si o „lege” ca cine nu participa cu munca sa plateasca o taxa, pentru a participa totusi la proiect. 

Bravo ba Feldruieni !

Categorii: Uncategorized | 6 comentarii

Navigare în articol

6 gânduri despre „Stire Bomba

  1. am vazut si eu emisiunea.
    Initial m-a surprins lipsa subtitrarii, dar dupa ce am dat sonorul mai tare …
    astfel de lucruri se cunosc …doar de initiati ! 😀

  2. Dindina

    asa gen de activitati sunt foarte populare in Japonia… ar trebui si noi sa luam exemplu🙂

  3. bun veni Dindina ! Pai daca stii exemple concrete din Japonia, nu la impartasesti cu noi ? ca poate cine stie … unii vor lua exemplu !

  4. Ne minunam cand vedem ca oamenii isi aduc aminte ca au fost o data gospodari. mai tii minte in schimb in jegul asta de Buc ce scandal au facut locuitorii urbei cand s-a dat ordonanta aia cu spalatul trotuarului din fata casei?

  5. Da, imi aduc aminte. Aceeasi reactie a fost si in Constanta. Parerea mea ca bunul simt a ramas o caracteristica a ardelenilor, si a oamenilor simpli de la tara. Asta generalizand la absurd. Normal ca exista oameni cu bun simt si in BU si in CT, si in alta parte, dar sunt „ingropati” de multitudinea de nesimtiti.

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

