cand rasare soarele ?


Nu va ingrijorati. Este o intrebare retorica.  Eu de fapt ma intreb cat mai dureaza. Citesc stirile. Frecvent. Am renuntat la stirile de la ora cinci de cativa ani de zile, pentru ca ma deprimau. Mai bine ramaneam la ele. Citesc doar stirile economice, politice, care ma afecteaza direct. Si le citesc aproape zilnic, de vreo 2 ani acum. Si sunt obosit. Pentru ca nu vad nici o directie, pentru tara in care m-am nascut. 

Am incercat sa imi imaginez ce s-ar intampla, daca printr-o minune, noi „am face rost” de o clasa politica adevarata, de un guvern destept, de conducatori adevarati. Pai, nu prea s-ar intampla mai nimic zic eu. 

Ca ma uit pe langa mine, ma uit prin oras, prin magazine, pe la televizor, si ce vad ma sperie. Vad pe langa mine prostie, idiotenie, nesimtire, nepasare, parvenire… si multe altele asemenea. 

Acum ceva timp ma gandeam ca s-ar rezolva, daca la un moment dat, am iesi cu totii in strada si le-am atrage atentia celor de sus, ca nu mai putem. Un protest pasnic, prin care sa le aratam ca … nu mai au de unde sa fure, ca am obosit. 

Cuvantul potrivit cred ca asta este. Cel mai frumos, despre oboseala de a fi roman a scris un domn, pe numele lui Ion Ionescu. Scrisoarea o puteti citi aici. Daca va obositi sa cititi aceasta scrisoare, ca sa va obositi si mai tare, cititi si comentariile, ca sa fiti extenuati de-a dreptul. Primele 3 sunt geniale. 

Cam asa ma simt si eu. I want out. Unde trebuie sa semnez ca sa inceteze consmarul de a fi roman in Romania ?

Categorii: Uncategorized | 1 comentariu

Navigare în articol

Un gând despre „cand rasare soarele ?

  1. Pingback: Recapitulare « Minitu's WeBarlog

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

