Statul este urat


Eu aci ma refer si la stat, ca stat, adica eu stau, tu stai ..etc…dar si la stat, ca guvern si altele asemenea.  Si zic ca este urat pentru ca asa este. 

Eu incep sa il urasc. Si statul ala, eu stau, tu stai, dar si pe celalalt. 

Pe statul stat, ala de ne inunda cu legi si ordonante de urgenta una mai cretina decat cealalta, incep sa il dispretuiesc, si sa imi provoace greata, din cauza … ajutorului pe care il da segmentului IMM in perioada de criza. 

Citesc propunerile din codul fiscal si trebuie sa va spui ca raman cateodata interzis. Pe de o parte, cateva din modificari sunt ok, dar nu acum ma oameni buni. 

Nu acum trebuie sa taiati in carne vie. Nu e momentul cand deja avem un filtru care actioneaza corect, si anume criza, care cerne afacerile din ro. Nu e momentul sa mai veniti si voi, sa dati in cap la cei care mai aveau cat de cat o sansa sa faca ceva. 

S-a trezit guvernul nostru sa declare tva ul pe masini nedeductibil, sa vina cu impozit forfetar, in situatia in care din ce am inteles, in franta, care avea acest impozit, s-a renuntat taman din situatie decriza, pe ntru ajutorarea sectorului micilor intreprinzatori. 

Hai sa ne auzim cu bine ! Aveti grija de voi, ca in rest nimeni nu are !

Minitu’

Categorii: Uncategorized | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

