Paradox


Eu vreau sa nu mai fiu roman, in timp ce altii vor sa se faca romani. Poate nu asa trebuia sa incep sa scriu despre ce se intampla in Moldova, insa daca asa simt, eu ce sa fac acum. 

Din informatiile pe care le am, si din ce am mai citit si eu prin presa, trebuie sa spun Bravo ! . Niste tineri care au avut curajul sa infrunte sistemul. Sper ca ce faceti voi acum sa nu fie in zadar, si sa reusiti sa alungati comunismul si din Moldova romaneasca. Pentru ca este , Moldova este cealalta tara romaneasca. 

Stiu ca in 92, se disscuta la un moment dat despre unire, sau asa ceva, iar atunci, eu fiind mic, nu am inteles prea multe, insa in momentul in care s-a discutat, pentru mine era normal ca se va face. De aceea am ramas destul de surprins ca nu s-a intamplat. 

Nu tin neaparat la Unire, in momentul de fata, insa relatii de buna prietenie, colaborare, si altele, ar trebui sa fie intre cele 2 tari. 

De aceea tin sa subliniez bila neagra, bila ce se adauga asupra romaniei, din cauza lipsei de reactie OFICIALE referitoare la ce se intampla in Moldova. Unde esti basescule? Unde esti diaconescule ?  Ca prin ei doi trebuia sa apara reactia oficiala a statului roman referitor la ce se intampla in statul vecin, prieten si frate. Si, inainte de toate, trebuia sa fie una de sustinere. Avem obligatia asta. Dar, romania, ca stat, a demonstrat in istorie, ca este un tradator de baza. 

 

chisinau

Categorii: Uncategorized | Etichete: , , , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

