Da-mi si mie 250.000 euro


Pentru ca zilele astea se apropie Pastele, in Norvegia adica, si e o lipsa acuta de activitate, stau acasa. Si pentru ca stau acasa, ma uit si eu ca omu ce nu are ce face la televizor. Din cand in cand mai citesc. Si cand citesc las teveu pe canal de stiri. 

Si cum stateam eu asa si citeam, tolanit, aud ca prin vis … ” Lui Piturca i s-au oferit 250.000 euro pentru reezilierea contractului.”

Wow … mda … misto. Deci vreau si eu 250.000 euro, ca nici eu nu am facut nimc.  Nu ii contest lui Piturca faptul ca a dus romania la europene. Nu. Ca e meritul lui. Dar din ce imi aduc eu aminte, pentru treaba aia fuse angajat, si a primit banii. 

Acum, banuiesc eu cu capu’ ca in ultimele luni si-a luat salariul, normal. Si nu a facut nimic. romania, la nivelul nationalei de fotbal, e jalnica. Adica in momentul in care te chinui ca dracu sa bati Feroe, zau asa … 

Iar referitor la suma asta, frf-ul ar trebui sa isi traga de urechi juristul. Nu trebuia sa se ajunga in momentul in care nationala nu are sanse sa se califice, Piturca sa aiba posibilitatea sa ceara bani. Adica …daaca ceri bani … in plus fata de salariu, nu trebuie sa ai si un motiv … adica sa prestezi ca lumea ? 

Oricum … rusine !

Categorii: Uncategorized | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „Da-mi si mie 250.000 euro

  1. traficantu

    stii cum se zice, nu e prost cine cere, doar cine da. Piturca cere 250.000 euro deoarece aceasta era suma care era stipulata in contractul semnat de el si reprezentatii legali ai FRF-ului. Nu stiu de ce au sarit toti cu gura si s-au luat de Piturca in ceea ce priveste aceasta cerere, in conditiile in care FRF-ul a fost de acord. Dar se agitau unii, de parca am fi participat la toate editiile campionatelor europene si mondiale, iar acum a venit Piturca si n-a mai dus traditia mai departe. Super-fotbalisti, super-nationala? hai, zau … trezirea Romania !!!!

  2. pei … da … ai dreptate, eu doar vreau si eu sa fac contracte din astea … cu juristi asa de intelegatori. Nu atingi obiectivele tale ca manager ? nu e nici o problema, uite, pentru ca te-ai chinuit, noi iti dam 250.000 euro. 😛

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

