Devine interesant


M-am pus pe ganduri. De fapt, am fost pus pe ganduri. Astazi, s-a intamplat ceva care are posibilitatea de a ma face sa ies din casa spre urna de vot. 

Zic asta acum. Oricum, daca lucrurile raman cum au fost declarate azi, campania electorala, va fi una foarte foarte interesanta. 

Principele Radu al Romaniei si-a anuntat candidatura la presedentia romaniei.  Alteta sa regala vrea sa devina presedinte al romanilor.

Asta da stire. Bineinteles, ca vor urma zilele acestea zvonuri despre candidatura aceasta inedita, despre cine este in spatele acestei miscari, despre oare a cui marioneta este … si asa mai departe, ca de scenarita nu ducem lipsa in tara asta.

Momentan sunt decis sa nu plec urechea la nici un fel de scenariu, si sa urmaresc traseul pe care il va avea Radu al Romaniei, si sa urmaresc extrem de atent atitudinea Altetei Sale pana la momentul crucial. Pana la mersul la urne.

Pentru cei interesati, cautati pe unul dintre cele siteuri la care am facut legatura mai sus, documentul”Romania. O viziune pe 30 de ani”. 

Eu unul sunt oleaca entuziasmat. Astept pareri. 

O seara buna,

Minitu’!

Categorii: Uncategorized | Etichete: , , | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „Devine interesant

  1. Parerea mea este ca nu putem, inca, avea pareri corecte. Marturisesc, insa, ca mi-a facut o impresie favorabila.

  2. Si mie d-le Suman, si ma bucur ca si dvs. Eu sunt cu un ochi pe el, si vom mai vedea. Dar ar fi o alternativa buna la hahaitul actual.

Lasă un răspuns

Tema: Adventure Journal de Contexture International.

