Impozitul forfetar … partea a II-a


De abia acum am reusit sa inteleg si eu despre ce e vorba cu acest impozit. Am scris si acu cateva zile despre acest impozit, si despre situatia in care se afla Pogea, minunatul, el si cu firma lui. 

Insa acum, revin. Eu cand am auzit despre acest impozit, am auzit urmatoarea fraza : vom introduce acest impozit, firmele vor plati si cu asta basta. 

Eu de aci intelesesem ca gata, nu mai platim si altele. Insa nu e asa . Hai sa facem un exercitiu de ilogica acum va rog. 

In romania sunt firme care aleg sa plateasca 2 % din venit, sau 16 % din profit. fiecare situatie este avantajoasa pentru anumite tipuri de activitati. 

Deci, cei cu 2%, platesc si anume 2% din incasari, din venit, din cifra de afaceri care este. Cei cu 16%, platesc 16% din profit. In fiecare caz se pot face manevre. in primul caz, incasari la negru. In al doilea caz chichite contabilicesti. Deci evaziunea poate aparea in orice situatie. 

Si acum, vine statul care sta, si zice asa : Ca sa nu mai fie, evaziune, si cei cu 2% sa nu mai faca incasari la negru, si cei cu 16% sa nu faca manevre in contabilitate, noi, statul ca sta, venim si va mai luam niste bani, in plus fata de ce plateati pana acum. 

Pentru mine, acest mod de a gandi, este total ilogic. Pentru ca, in momentul in care tu vii sa mai imi iei niste bani, pai atunci, eu, firma, probabil ca voi recurge la un grad de evaziune si mai mare decat pana acum. 

Si da, ati inteles bine, impozitul forfetar este inca un impozit pentru firme, care se adauga la cele existente pana acum. 

Bine maaaaa… brava la voi baietii !!!!  Si cand te gandesti ca daca te uiti la ei, nici nu au capul mare … si cata ideea au avut !

Categorii: Uncategorized | 1 comentariu

Navigare în articol

Un gând despre „Impozitul forfetar … partea a II-a

  1. Pingback: deci nu … « Minitu’s Weblog

Lasă un răspuns

Tema: Adventure Journal de Contexture International.

