este criza, dar nu chiar


Cu acest gand am ramas in cap dupa ce am citit un articol din …tr-un ziar.  Gandul care este. 

Licitatia brandului turistic. Eu unu , parca, daca imi aduc aminte, ca a mai fost un scandal acum ceva vreme, cand s-a facut ceva licitatie si proiectele propuse erau de toata jena, romania fantastica … nosferatu si altele de asemenea, si daca nu ma inseala pe mine memoria stiu ca si atunci se cheltuira niste bani. Multi de alde niste bani, de niste mil de euro parca era vorba si atunci. 

Eh. Si se pare ca nu a fost destul, ca brandu romania – sufletu’ …ca sa nu ma exprim mai vulgar– insa mai cheltuim neste bani in plina criza. 

Citez din gandul : ” La cele două milioane de euro alocate realizării brandului turistic se adaugă alte 75 de milioane de euro care vor fi folosite pentru promovarea acestui brand, contractele urmând să fie acordate în urma unei licitaţii separate. „

Oare cumva numa’ mie mi se pare mult ? sau mai sunt si altii … adica … 2 mil de euro … adica 8.000.000 ron, la un curs de 4, fara maruntis… mai oameni buni da din ce in contruiti manca-v-as gura voastra ? il faceti din aur cumva ? cu diamante din alea cu litera sv ? 

Si apoi, 75 milioane pentru promovarea brandului ? Da … nu va suparati pe mine stimata Uda … asta am vrut sa scriu Udrea si am gresit, da … acu nu interpretati in nici un fel intrebarea mea, da … sincer … ce pizda masii de treaba promovati dvs ? 

Adica, in ignoranta mea … din infima experienta pe care o am … branduirea se face in momentul in care produsul/serviciul exista. Dvs, in momentul de fata care este , nu aveti ce promova. Ho … nu sariti pe mine, ca stiu si eu ca avem o tara frumoasa si misto, si peisaje si munti si mare si de toate, dar … ca in toate alea exista un dar, pe strainez il intereseaza ceva mai multe … adica cum ar fi … adica cum ar gandi un strain … 

… pai … bine, e frumos acolo … da’ … cum se ajunge acolo ? si …daca tot am ajuns unde stau … si daca stau , cam ce pot sa mananc si sa beu… si … dupa ce beu, cam ce as putea sa vizitez , si cu ce … si daca nu vreau sa vizitez , alte modalitati de petrecere a timpului liber care este care este ? 

Adica intelegi talica ? Nu prea , ca te vad si asa mai blonda. Pai sa te lamuresc papshe, pe boul ala de strain , pe care tu il crezi bou, il intereseaza infrastructura, il intereseaza soselele, il intereseaza unde sta, si ce fel de servicii, si ce fel de structura de divertisment ofera stabilimentul respectiv … si … si … noi stam prost la toate astea bre … 

Mdeci , pune mana si baga sanda la autostrazi, la sosele si la altele de gen, ca talica ar trebui sa fi aia cu gura mare, si sa il certi pe ministrul transporturilor ca nu si face treaba , si nu sa cheltui in zadar 2 mil pt brandul de tara. Ce sa promovezi fata ? gropile ? cainii ? tiganii ? cersetorii ? traficul infernal ? 

Bleah … o zi buna va doresc … Minitu’ se duce sa mai vomite odata, si sa vada ce posturi la cules capsuni au mai aparut in spania …sau oriunde !

Categorii: Uncategorized | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „este criza, dar nu chiar

  1. Christos a inviat!

  2. Pingback: Recapitulare « Minitu's WeBarlog

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

