cineva…


 … pesedist p’aci ? 

Acu serios sa va spui,  e careva pesedist ? sau isi da cineva de p’aci cu tesla in anumite locuri sensibile printre altele, ca a votat cu pesedeul ? 

Nici macar sa ma enervez nu mai pot.  Tin minte ca pe vremea cand eram eu mic … era pe vremea lui raposatu impuscatu, ca am prins cei 7 ani de acasa pe vremea lui, cand se lua intrerupea curentul in timp ce tata „fura” semnal de la bulgari sa vada el eu stiu ce meci de prin tarile civilizate, tata se enerva. Ca orice om care se respecta. Se enerva si incepeau  espresiile cu futu… Moment in care eu eram evacuat din incapare, grabnic si degraba, de catre mama. Sau… daca mama nu era cumva acasa, si era la schimbul 3, eram evacuat chiar de catre susnumitul tata, inainte de a incepe cu futu ….doar ca in aceasta ipostaza, perioada cu futu… dura mai putin, ca era odorul singur si nu ii placea. 

Ah … dar uite cum m-au furat amintirile … si am uitat ce vroiam sa zic. Ah …da … mai si la mine a fost perioada cu futu … dupa aceea am trecut la lucruri mai urate, avand in vedere ca nu am nici un odor de evacuat din camera, pot sa ma destrabalez … i-am injurat si m-am enervat si am mai injurat oleaca. Dar cand citesti … asa ceva … “Cine-s ăştia, Depeche Mode? Dacă mă supăr, nu le dau nici o autorizaţie. Îi bag în consiliu (Consiliul Local al sectorului 5 – n.r.) şi plătesc de le sar capacele”  zau ca nu mai poti avea reactii. Undeva acolo in sinea mea sper ca zaristi lu peste sa exagereze si de fapt sireacul marean sa nu fi zis asa ceva. Dar sincer, avand in vedere despre cine vorbim, nu cred ca se exagereaza. 

Deci … ramas fara nici un fel de reactie … intreb si eu sus si tare … e vreun pesedist depesist ? Misto frate … 

Ah … ca erea sa uit … articolul complet …care este … AICI.

Categorii: Uncategorized | 5 comentarii

Navigare în articol

5 gânduri despre „cineva…

  1. Minitule, ne mai miră? Pe bune, acum…Ce te așteptai de la Marean?

  2. Io inca ma intreb ce dracu mai stau p’aci … de fapt nu ma intreb ca stiu, dar cand nu ma mai tine nimic aci, o sa plec sigur.

  3. subscriu.

  4. Am vazut si eu. Ce dracu sa mai spui…

  5. Pingback: Recapitulare « Minitu's WeBarlog

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

