Hristos A Inviat


… si eu pe langa el. Si nu o luati ca pe o blasfemie. Am avut cele mai dureroase sarbatori de paste de cand imi aduc eu aminte de mine insumi. 

De joi seara nu am mai functionat la capacitate maxima, de fapt sambata si duminica pot spune ca nu am functionat PUNCT.

Pardalnica de raceala, gripa, viroza … mama ei, ce o fi fost, ca nu imi dau seama, m-a prins, m-a trantit si m-a tinut la podea, aproape pana arbitru a numarat pana la 10. Aproape. Caci, eu … ca pasarea phoenix care face ce face din propria cenusa, am renascut, am inviat, mai sanatos, mai destept, mai …  

Nu, febra nu a provocat daune majore la creier, de asta mentionez ca paragraful de mai sus este asea, cu titlu de pamflet.

Inca nu mi-am revenit suta la suta, caci inca simt ghearele … cuiva, in momentul in care ma misc brusc. deci nu pot sa ma misc. doar foarte foarte incet. Ah …si nu faceti zgomote. Acum imi dau seama ca ma simtesc ca si cand as fi mahmur.

Deci am ratat toata treaba asta cu sarbatorile de paste, care mie unu, recunosc cu mana pe inima, nu mi-a placut nicicand. Este niste sarbatori triste, din punctul meu de vedere. 

Si e mai bine ca am ratat toate emisiunile pe teme pastorale, si acum, cand sunt aproximativ sanatos, am intrat din nou in atmosfera care-mi „place”. Greve, scandaluri, discutii, becali, criza. Asa ca, nu am pierdut nimic. 

bine am venit inapoi !

Categorii: Uncategorized | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „Hristos A Inviat

  1. aki

    Sanatatea sa fie cu tine! 🙂

  2. Si cu tine … Aki !

Lasă un răspuns

Tema: Adventure Journal de Contexture International.

