Romania already has a brand


‘Na Seara! Nu ma bagati in seama , pentru ca acest post este scris intr-o semicvasi stare avansata de ebrietate. Trebuie saa mentionez ca nu am mai baut de ceva vreme , de aceea cele 2 beri baute deja s-au suit la cap … sau au coborat in picioare, inca nu m-am decis.

Dar sa continuam, caci nu degeaba am pus titlul pe care l-am pus. 

In sfarsit m-am decis sa scriu si eu despre brandu’ lu romania, ca vaz ca e o discutie la moda. Dar eu nu voi scrie despre ridicolul situatiei in care se gaseste romania, in care s-a descoperit ca noul inventat slogan, fusese inventat de croatia cu 1 luna inainte, adica … Romania the land of choice , era de fapt Croatia … the land of choice… 

LE : Dupa informatii noi, retrag ce am spus despre plagierea sloganului. Informatii noi pe care le gasiti, iaca-ta aici. Restul spuselor ramane in picioare.

Nu mai vorbim nici de faptul ca nu avem infrastructura ca sa avem turism. Eu va zic, ca deja cu aburii berii suiti la cap, mi-am seama si m-am decis, s-a urcat la cap … asa deci ziceam , ca noi deja avem un brand. Nu trebuie sa ne mai chinuim … este destul asta. 

L-am gasit cand, in incercarea mea de a asculta ceva muzica de destindere si usoara si care sa ma faca sa rad, am gasit … ceea ce este imnul romaniei. Descrie romania asa de bine, ca nici nu e nevoie de cuvinte. Trebuie sa va uitat doar la imagini. Atat. Si nimic mai mult. 

Enjoy !

Categorii: Uncategorized | 3 comentarii

Navigare în articol

3 gânduri despre „Romania already has a brand

  1. Pingback: Exclusiv: The Land of Choice – România nu a copiat Croația | Airclicks.net

  2. Pingback: Romania, the end of choice? | PRainbow

  3. Pingback: Recapitulare « Minitu's WeBarlog

Lasă un răspuns

Tema: Adventure Journal de Contexture International.

