Universule … conspira


Ar fi cazu’.  Sa mai conspire si el. Ca vaz ca sta.  

Eh, dar ca sa ajung la subect, vreau sa le transmit tuturor celor care au jucat la loto, sa nu isi faca sperante mari, ca am jucat eu. Da, am jucat la loto. Nu am mai facut asta de … ultima data. Si ultima data s-a intamplat acum … vreo 5 ani, cand dupa o plimbare prin oras am simtit ca sunt norocos, in momentul in care un porumbel m-a confundat cu o statuie si a facut acel lucru pe care de obicei porumbeii il fac pe statui. 

De data asta nu am avut acest minunat noroc, dar, simt ca cei aproape 8 mil de euro ar fi de ajuns sa rastorn guvernul. Da dragilor. Da nu va ganditi la lovituri de stat sau alte prostii de genul asta. Nu. Abordare simpla. Fiecare pe rand, guvernantii zic, ar trebui sa imi raspunda cam cat preconizeaza ei ca vor …”castiga” in prezentul mandat. Si apoi eu as plati. Da, platesc „castigul” si apoi ei pleaca, ca sa nu ne chinuie timp de 4 ani. Nu ? Ingenios. 

Deci, acum astept sa conspire universul. Nu vreau sa va indispui, dar voi stiti sa numarati pana la 8 mil de euro ? Si daca ii castigati voi, ce faceti cu ei ? Ma lipesc si eu de 100.000  ?

O zi buna !

Minitu’

Categorii: Uncategorized | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „Universule … conspira

  1. ideea e buna, dar banii astia cred ca sunt suficienti doar pt o luna de concediu ! 😀

  2. stai linistit, ca nu am castigat, cum era de fapt de asteptat. Dar am avut intentii bune cu banii.

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

