pai … mai bagati un impozit atunci


O sa urmeze in acest post un link.  Nu prea mai stiu ce sa mai zic, si cum sa mai zic. Am gasit despre pogea, am gasit despre cum firma lui este datoare statului, si am o vaga banuiala ca orice guvernant este luat la bani marunti va fi gasit in offside. 

Acum urmeaza despre firmele statului. Da, firmele la care statul este actionar majoritar sau unic, sau actionar pur si simplu.

„Rezultatele controalelor efectuate s-au concretizat in stabilirea unor diferente pentru bugetul general consolidat, in suma totala de 87.339 mii lei si aplicarea unui numar de 136 amenzi contraventionale, in suma de 147 mii lei„, se arata in comunicatul ANAF.

Ca de obicei, articolul il puteti vedea aici.

Altceva nu mai pot sa spun. Cred ca principalii evazionisti din tara sunt statul. Dezacordul este voit, deci nu sariti. 

Mie unul alternativele mi s-au terminat. Psihic vorbind nu mai cred in nimic, nu cred ca voi avea o viata normala in aceasta tara. Sunt obosit, din toate punctele de vedere. Vreau sa se termine. Pentru ca nu mai pot. In loc sa ma bucur de greutatile normale ale vietii, eu stau si ma gandesc ca am platit azi 3970 ron la stat, pentru firma pe care o detin. Asta este, unii dintre noi suntem corecti, si eu imi platesc birurile asa cum trebuie. In ultima zi, dar la timp. 

Mai devreme sau mai tarziu, voi fi OBLIGAT sa emigrez. 

Semnez Minitu’, fara a va mai ura  sa aveti o zi buna, caci este greu sa aveti o zi buna!

Categorii: Uncategorized | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

