Romania the land of choice


Mai, de fapt sloganul asta ni se potriveste, sau poate ca nu. 

Nu are legatura cu madam Udrea si nici cu turismul. De ceva vreme, cativa ani, ma gandesc la faptul ca sportul national al romanilor este plansul de mila. Acum de ce sa ne cacam pe noi, dar ne place si as zice ca suntem si buni la asta. Ne prinde. 

Pentru ca din ce in ce ma simt mai putin roman, incerc sa imi dau seama ce as putea eu face ca sa schimb ceva in tara asta de rahat. Observati cum ma plang pe final de intrebare ? Eh, eu ca roman ce nu ma simt roman, dar din pacate, traiesc in romania, ma intreb acest lucru de ceva ani de zile. Si am vizualizat raspunsurile la intrebarea mea in cele mai diverse feluri. 

Rascoale, revolte, proteste pasnice, greve, lovituri de stat …etc … insa, nici una nu o vad cu happy end. De fapt, multe se termina inainte de a incepe. Poate pentru ca sunt roman. Poate pentru ca imi place sa ma plang, fara a face nimic. Poate pentru ca imi place sa discut depre cat de rau imi merge, stiind ca asa atrag simpatia altora, si atat. 

Oare de ce sunt … suntem asa de dezbinati ? Oare nu e clar ca ne merge rau ? Oare nu e clar ca in felul acesta in care este guvernata tara, nu ajungem nicaieri ? nu e clar ca de 20 de ani noi nu mergem nicaieri? 

Sa presupunem ca eu sunt „redus”, si nu ma duce mintea ca sa fac ceva pentru tara in care traiesc. indiferent sub ce forma. Subliniez  sub orice forma. Insa, nu pot sa cred ca nu exista oameni in romania care sa nu vada ceva viabil . Insa, de ce nu se intampla nimic ? 

Ceva, cineva care sa fie purtatorul de cuvant al romanilor si sa le zica celor carora tre sa le zicem despre ce am vrea noi … si noi nu vrem lucruri rele… majoritatea vrea decenta… vrea liniste, vrea o familie si o viata linistita, intr-o tara care ar putea sa fie prospera. 

So … incotro ? Si … pana cand ?

Categorii: Uncategorized | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

