nici o sansa


Nu am fost ieri atent la stiri, insa am prins un interviu pe realitatea, pe care nu il gasesc acum, caci nu se deschide siteul lor.

Insa am ajuns la concluzia ca nu avem nici o sansa dupa ce am retinut interviul. Dupa sedinta de guvern ce a avut loc ieri, cand s-au rectificat bugetul, daca nu ma insel, si s-a discutat despre deficitul de cont, cresterea economica si impozitul forfetar, ai nostri ca brazii, parlamentari, au fost intervievati de reporterii realitatea exact despre aceste lucuri. 

Primul dintre ei, membru PD-L, numele lui imi scapa, dar voi cauta a fost foarte sincer. La intrebarea despre cresterea economica a zis nu stiu. Deficitul de cont, mister total. Impozitul forfetar, in acceptiunea dansului este : ” o suma care se aplica … pe … la … o .” 

Ceilalti, ca au mai fost intrebati si altii au avut raspunsuri la fel de pe langa subiect. Sa tinem cont ca ei tocmai ce iesisera din sedinta de 4 ore in care acestea 3 au fost subiectele discutate. 

Pai, in conditiile astea dragii mei, sa nu ne mai ascundem dupa tufisuri, sa nu mai dam vina pe criza internationala, pe conjuncturi pe diverse. Pentru romania mai devreme sau mai tarziu ar fi venit aceasta criza, chiar daca contextul economiei mondiale ar fi fost altul. 

Nu criza ne pune cu botul pe labe. Ne punem singuri, din cauza incompetentei de care dam dovada a orice nivel. Din lipsa pregatirii, din lipsa unui minim de bun simt care sa nu ne permita sa devenim guvernanti, in momentul in care noi nu stim sa administram o scara de bloc. 

Eu mi-am facut analiza la activitatea mea de pana acum, din prisma „antreprenoriatului”, si nu sunt multumit. Am multe greseli, unele grave, de fond, dar activitatea mea nu influenteaza o tara intreaga. Eu am trs linie dupa 1 an jumate si am tras conlcuzii si mi-am asumat rapsunderea. 

Ei , de ce nu fac asta ? De ce nu se gandesc dinainte la aceste aspecte ? De ce ? 

Avand in vedere aceste aspecte, eu sunt de parere ca nu avem nici o sansa. Ca tara. 

Minitu’

Categorii: Uncategorized | 1 comentariu

Navigare în articol

Un gând despre „nici o sansa

  1. Pingback: Recapitulare « Minitu's WeBarlog

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

