Un articol egoist


Buna ziua din nou ! Dupa frecventa postarilor puteti observa si singuri ca ma bat de musca de nu am vazut asa ceva. Somez. Nu vreti sa ma angajati ? 

In alta ordine de idei, vreau sa va spui ca lasand la o parte erorile facute de mine ca si antreprenor, ghinionul s-a tinut scai de mine. 

Primul contract de recrutare a fost cu o firma din Norvegia, despree care am aflat mai apoi ca apartine unuia dintre cei mai mari „mafioti financiari” de la ei din zona. Adica, omul a fost acuzat pentru frauda. Si nu de orice fel, ci 60 mil euro. 

Am patimit pentru asta, pentru ca m-am zbatut sa imi reprezint interesele caandidatilor si ale mele implicit, in fata acestui individ cu experienta de vreo 40 de ani in afaceri. Am reusit, si am iesit cu fata curata.

Am inceput sa colaborez cu alte firme, si o perioada a fost bine. Apoi, in octombrie a inceput sa se zareasca si anume recesiunea. 

A fost primul pas inapoi. Am fost nevoiti sa scoatem bani din piatra seaca. Am scos. Am primit apoi o cerere de personal extrem de fantastica. Norvegianul a venit si a testat oamenii, fiind extrem de multumit. 

A plecat inapoi sa perfecteze contractul. A intrat in spital pentru 3 saptamani. Am pierdut legatura cu el. A revenit. A intrat in spital mama lui. Am pierdut legatura. A revenit. A venit pastele. Am pierdut legatura. A revenit. Acum, firma pentru care trebuia sa presteze lucrarea a pus proiectul on hold, din cauza crizei. Al dracu ghinion! 

In sfarsit, saptamana trecuta am aflat ca au semnat prima a contractului ce trebuia sa fie deja la jumate, in derulare. Asteptam infrigurati. Si … cand lucrurile pareau sa fie din pe linia de plutire, nu pot sa nu observ ca altceva, si mai ingrozitor apare la orizont. 

„Am decis sa ridic nivelul alertei pandemice in legatura cu gripa de la nivelul 4 la nivelul 5”

Si de aici vine si titlul, ca sunt egoist, si ma gandesc la faptul ca daca apare pandemia de care se vorbeste, castelul meu se darama.

Articolul despre pandemie aici.

Minitu’

Categorii: Uncategorized | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Tema: Adventure Journal de Contexture International.

