Am fost in vama


Si acum imi pare  rau. Eh, nu chiar, pentru ca am fost cu o o foarte buna prietena, pe care nu o mia vazusemde mult. Insa, in rest, jalnic. 

Daca nu era compania, as fi zis ca a fost dezatru total. Aveam cazare in 2 mai, si am zis ca ar fi bine sa o luam incetisor spre vama, cu pejosul, ca sa luam o gura de aer proaspat. Dupa cum am descoperit mai tarziu, nu aveam alta alternativa, pentru ca soseaua era blocata din cauza unui accident infiorator,  prin dreptul caruia am trecut exact cand descarcerarea se chinuia sa scoata victimele dintr-o masina avariata. Peugeot 106. 

Am trecut, oleaca zdruncinati, fetele nu s-au uitat, dar zgomotele nu te lasau sa treci chiar indifeerent. Am ajuns in vama. Mie imi placea in vama acum 8-10 ani cand am mers prima oara. Era singura localitate unde imi luam berea si umblam pe strazi. Nu avea nimeni treaba cu mine, eram liber. 

Acum, multitudinea de oameni este ingrozitoare. Dupa primele 3 grupuri de indivizi care abia se tineau pe picioare, dar aveau lanturi la gat, mi-am dat seama ca nu mai vreau in vama. Ah … lanturi, nu lanturi de manelisti, lanturi de legat cainii la cusca, lanturi care aveau legate de ele lacate cat pumnul meu. Iar indivizii … recalcitranti era putin spus. 

Haos in toata regula, drogati fara noima, plini de sange in urma intalnirilor cu cei lanturi, fete fara noima semi imbracate, indivizi care se tineau dupa fetele de mai sus ca sa le imbete si mai rau … cu scopuri nu tocmai curate. 

Masini plimbandu-se prin vama desi nu prea reuseai nici macar pe jos. Asa ca la un moment dat am plecat sper 2 mai inapoi. 

Si am ajuns la o terasa situata in Micul Golf. Liniste si pace, oameni care nu vroiau decat sa fie lasati in pace, total diferit de lumea din vama. 

A doua zi de dimineata am mers din in vama sa ne intalnim cu alti prieteni. Dezastru. In fata la Stuf, munti intregi de gunoaie, in toata vama de fapt, dar acolo sareau in ochi, mese rupte, scaune rupte, oameni rupti. 

Nu voi mai merge in vama.

Minitu’

ricum

Categorii: Uncategorized | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „Am fost in vama

  1. adfreud

    Pitoreasca priveliste in 2 mai…

    Mai ca vreau si eu sa o vad 😆

  2. tu iara faci misto de mine ?😀

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

