ma simt copil


Ma apuca nostalgia. Ma simt copil. Ma simt ca atunci cand eram mic. Eu am fost mic inainte de 89. Asta este un detaliu important. 

Insa de 2 zile, ma simt ca si cum as avea 5 ani. In casa este dezastru, caci se renoveaza casa, si eu prestez. Asta nu se intampla cand eram eu mic, insa sunt alte lucruri care se intampla ca atunci. 

Cu ultimele minunte din bateria laptopului, va scriu ca ieri nu am avut apa. Deloc. Mai tine minte cineva cum era ? Fara apa … 

Ieri, dupa ce a venit apa, ma gandeam asa cu capu, ca ce bine ar fi sa ne taie si curentu. Lucru ce s-a intamplat azi. Adica acum. Ca eu sunt pe baterie de la laptop, si am net de la modem portabil de la telefon. 

Deci, good old times are back! 

Ejnoy romania !

Minitu’

Categorii: Uncategorized | 1 comentariu

Navigare în articol

Un gând despre „ma simt copil

  1. Cand erai copil, fara apa, fara lumina, fara laptop, fara internet, fara griji…

Lasă un răspuns

Tema: Adventure Journal de Contexture International.

