Zi plina


Acu cateva ore daca as fi avut timp sa scriu, as fi scris cum magarul de candidat, care a zis ca pleaca, si i-am luat bilet de avion, si il asteptam sa semneze, mi-a zis ca numai vine , si a trebuit sa schimb, sa gasesc alt om care sa plece maine la 7 dimineata in Norvegia, anuntat la ora 17, si l-am gasit si etc .

Acum nu spun decat ca azi am muncit mult, stress mare, telefoane, rugaminti, amenintari, iar telefoane, cautari de numere de telefon, agitatie, stress. 

Alta data as fi zis : ce bine …ca mie asa imi place, ca daca ma agit castig . Acum, dupa ceva vreme de cand am deschis firma, nu imi mai convine. Ca imi sta pe creier, ca un ghimpe. Forfetaru. Ultimul control, taxele, impozite, CAS, CASS si altele. Imi sta pe creier, senzatia pe care o am eu in momentul in care ajung pe la vreo institutie a statului … si anume , aceea de borfas , care isi asteapta verdictul. O sa scriu poate cum am rezolvat cu amenda primita, si mai ales cu masurile pe care tre sa le indeplinesc… amenda am platit-o … masurile dc le indeplinesc, conform legii … cam devin ilegal. Paradox … nu-i asa ? Iau amenda ca sunt legal si mi se cere sa devin ilegal. 

ASa ca stau la ora 23, cand am reusit sa rezolv toate, contracte, modificari, avioane, norvegieni care nu raspund cand trebuie, romani care renunta, stau si ma gandesc oare daca merita … si, dupa ce gandesc, oleaca, nu mult, va spun ca nu merita. 

O seara buna  de la un om care in curand va scrie din alta tara, ca in romania nu mai sta!

Minitu’

NEXT DAY EDIT :

V-am zis ca am reusit sa modific numele de pe biletul de avionsi ca inlocuitorul primului candidat, pleaca in Norvegia ? Gresit. De la aeroport nu au vrut sa verifice cu Lufthansa, si sa verifice pe codul de zbor pe care il primisem, si nu l-au lasat sa plece. La 6 dimineata cand m-a sunat bietul om din aeroport nici nu stiam ce m-a lovit. Dar, cum se zice la noi, la omul sarac nici boii nu trag. Sa fie astea toate semne cum ca ar trebui sa ma reprofilez ? Traim in romania … restul la Mircea Badea!

Categorii: Uncategorized | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

