reactie de premier


Articolul aici, sursa mediafax.ro

Am vrut sa incep cu Dl. Boc. Asa ca o sa zic doar boc. Deci, boc zice, in urma concluziei Bundestag, si a recomandarii anularii fondurilor de adeziune pt romania, ca ” o fi campanie electorala si pe acolo.”

Aceasta declaratie facuta de boc, imi provoaca greata. De ieri incoace, numai cretinitati am vazut despre ai nostri. Am vazut discursurile de la lansarile candidatilor la presedentie. Cei de la PNL sunt patetici, cei de la PD-l sunt infioratori, iar PSD dezgustatori.

Carevasazica… o zi buna sa aveti !

 

Minitu’

Categorii: Uncategorized | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „reactie de premier

  1. Eu am o zi buna, ca nu ma preocupa absolut deloc activitatile de propaganda sub diverse denumiri ale asa – zisilor politicieni ai tarii noastre. Ca nu avem politicieni si nici tara. Suntem pe cont propriu.

  2. Nici pe mine nu ma vor mai preocupa. Ma pregatesc sa zbor.

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

