Sunt un fioros


Nu eu in sine, ma declar si sunt fioros prin alianta . Adica prin rude de sange. Ca am un var care e fioros rau. Unu singur am ca in rest la familia mea se facura doar fete. Din ambele familii in care am ceva urme de sange. Adica si lu mama si a lu tata. 

Dar sa va spui, cum i-a speriat var’miu pe unii. Plecasem prin Constanta, in traseele obisnuite, ITM, banca, propitara, banca si iar ITM, si acum ne indreptam spre casa. 

Cum mergeam noi asa pe o strada mare, care este bulevard de fapt, observam o dara de ceva lichid pe banda a 3-a. Si un miros de benzina. Mint, ca eu nu am vazut decat dara, ca am nasu infundat, de cand renoveaza ai mei in casa si stau in praf tot timpul.

Si vedem dara, si simte el mirosu si zice … ba, la careva ii curje benzina. Ingaim un da, si nu bag de seama, caa eram foarte concentrat sa ii urez niste cuvinte dulci unui coleg de trafic pe care il evitasem la milimetru. 

Mai merem noi ceva metrii, ca era trafic, si vedem cum dara se schimba pe banda a 2-a , si anume pe banda pe care incercam si eu sa ma tarai . 

Si inainte de semafor, dara se muta, fara sa semnalizeze pe banda 1. Identificasem masina, un Mercedes din ala mic, A Class parca sau masa lui ce era, dar era Mertz. 

Vroia sa faca dreapta. Si eu. Varu cu ochiul lui de vultur, imi arata cum ii curje lu ala benzina pe sub masina, si eu am inceput sa ma mir ca mai are benzina sa mearga. Eh, si cum vroia el sa faca dreapta, si eu in spatele lui, fiind banda blocata de unu care vroia inainte, il claxonez, sa ii fac semn sa nu plece de pe loc. 

Baietul de la volan, un tinerel, cu alti 4 tinerei in masina, da sa plece cu tot cu masina, o fi crezut ca il injur. Varu, se da jos din mers, adica din taraiala, si se duce ata spre masina lui. Bate in geam si ii urla …” baaaa iti curge benzina”.

Baietul din fata, foarte agitat ii replica la varu’ ca nu poate sa se miste, ca boul ala din fata nu misca si de aia nu pleaca de pe loc. Neam de s-au inteles, si baietul din Mertz neam sa fi coborat oleaca geamul. Pana la urma prin semne … ii arata si trage pe dreapta. De uimire a uitat sa zica si mersi. El sireacu se astepta sa il injure.

Deci … intelegeti de ce sunt eu un fioros ?

O zi buna sa aveti !

Minitu’

Categorii: Uncategorized | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „Sunt un fioros

  1. akianka

    Var’tu’ e baiat bun, nu e fioros, deci prin alianta si tu… 🙂

  2. asteptam sa observe cineva 🙂

Lasă un răspuns

Tema: Adventure Journal de Contexture International.

