Detasare


Sunt ca drogat. De cand am luat decizia de a pleca, si pana ieri, eram tot la fel de frustrat si de suparat despre ceea ce vedeam ca se intampla in tara asta.

Ieri, mi-am luat bilet. Pe 24 iunie, zbor din tara. Fac escala la Bolgna, si pe 25 ajung in tara de destinatie. Inca nu va spun unde.

Important este ca ma detasez. Nu ma mai enerveaza asa de tare. Nu imi mai creste pulsu, si nu ii mai injur. Ma detasez de ce se intampla. Si cu fiecare stire, imi dau seama ca am luat decizia cea buna.Si nu ma mai intereseaza. Si plec linistit. 

Asta este efectul si meritul intreg al politicienilor romani. Va multumesc, ca barem atat ati facut pentru mine. Plec pentru 2 ani, dar nu regret ca plec. Sunteti adevarati!

Minitu’

Categorii: Uncategorized | 6 comentarii

Navigare în articol

6 gânduri despre „Detasare

  1. Este o hotarare de „extrema”, dar este hotararea buna. Sper ca nu vei parasi blogul si vom afla cum decurge aceasta experienta care poate fi instrumentul cu care iti schimbi viata. Bafta!

  2. Un nou inceput deci !
    Bafta !

  3. Multumesc d-le Suman, si multumesc Ganditorule.

    Nu parasesc blogul, mai ales ca merg in locuri de unde voi avea ce povesti. Va fi o experienta minunata pt mine.

  4. Sa ne trimiti caramele de pe acolo.Noi ramanem,sa sustinem „baricada”.
    Numa bine

  5. Pingback: Qui prodest « Ganditor de Hamangia

  6. De fapt ma chinui de 10 minute sa-ti scriu ceva si nu-mi iese nimic. Pentru ca nu am cuvinte, pentru ca te apreciez pentru tarie, pentru ca te invidiez pentru curaj, pentru ca ma bucur pentru tine si plang pentru mine, pentru noi care ramanem aici.
    Sa auzim numai de bine!

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

