Era sa uit


Dar nu am uitat. Era sa uit ca azi tre sa ii zic la multi ani unui personaj care mie imi place. Pai nu de alta da…eu l-am creat. Adica sa ii zic LMA lu tovarasu meu, lu prietenu meu cel mai bun , lu Minitu, manca-ti-as. 

Pai da, ca azi chiar azi face un anisor. Acum 1 an de zile incepeam sa scriu timid, despre cat e de greu sa scrii primul post. Da … mi-a reusit si intr-un an am mai scris niste posturi. Ca la un moment dat sarbatoream al 101-lea. 

Mda, deci acum 1 an internetul a crescut cu inc un termen. Cele mai multe cautari sunt dupa minitu, 193. Plus derivatele lui minitu.wordpress.com 41, minitu wordpress 18, minitu weblog 12. 

Cea mai vizualizata scriere a fost Despre mine. A doua scriere, pe locul 2 care este, imi este oarecum draga, si era si normal ca un articol de genul asta sa apara in top, ca au fost multe. Hotul striga… ajutor evaziunea. Asta e pe locul 2.

Distanta dintre 2 si 3 e prea mare ca sa mai zic ce e pe locul 3. 

Acum 1 an, cand am inceput blogul, ma declaram tanar intreprinzator. Chiar obisnuiam sa mai scriu despre ce inseamna. Si mai si comentam pe la altii pe bloguri. Despre cum e mai bine, sa fii angajat sau antreprenor. 

Schimbarea majora este alta :). Este schimbarea si lui Minitu, pretenu’ meu, si a mea. 

Prima schimbare consta in faptul ca temele „politico-economice”,  se vor rari foarte mult. Pana cand nici nu vor mai aparea pe aici. Nu mai vreau sa scriu despre incompetentii de pe aici.

Schimbarea a 2-a, consta in faptul ca eu ma pregatesc sa plec. Am trecut firma in grija verisorilor mei, am facut acel „take-over”, si incet incet ma pregatesc sa plec. Pe 24 iunie, am avion spre Bologna, iar pe 25 iunie am avion spre Oslo, Norvegia.

Din Oslo plec incet incet spre Hornsjo . Aici, 1 an de zile muncesc, si ma pregatesc sa plec in calatoria calatoriilor, si anume in ceea ce probabil imi va da o alta viziune asupra vietii. Voi pleca pentru o perioada de 6 luni, in Africa.  O sa va dau mai multe detalii pe parcurs. 

Si cred ca aici pot incheia scrierea de LMA pentru blogul meu! 

LMA Minitu’

Categorii: Uncategorized | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „Era sa uit

  1. Maricel deja! Dar, sa ne tii la curent. Sa ne impartasesti si noua viziunea ta asupa noii vieti!
    P.S. Eu azi serbez postul cu nr 100.

  2. Va tin va tin :). Minitu deja e parte integranta din mine.

    P.S. La cat mai multe !

Lasă un răspuns

Tema: Adventure Journal de Contexture International.

