Mihai vs Dentist … runda 1


Dupa cum va povestesc ma pregatesc sa plec. Am inceput cu vaccinurile necesare …despre alea nu vreau saa zic, vreau doar sa uit. Nu ca ar durea fantastic, dar cand am vazut cu cata acu vrea aia sa intre in mine … mi-a pierit piuitul. Prima oara am zis ca e de cai …dar sa revenim la dentist. Vaccinuri mai am doar pe 1, pe 5, pe 15 si pe 22 …doua.

Am fost la dentist azi. insotit de varul meu si de verioara mea. Varu’ s-a cotit repede si am ramas doar cu Vali. Care a ras de mine de s-a prapadit, imi venea sa o omor. 

Am intrat la dentist … care dentist este o doamna draguta, migniona, DOAMNA … ca are verigheta, cu niste ochi albastrii verzui fantastici. 

Este draguta foc, dar cand isi pune masca pe fata si apuca levieru’ cu mana …deja cat sunt eu de mare ma scurg in scaun de nu ma vad.

Azi, m-am asezat pe scaun si mi-a zis …ca orice doctor … deschide gura sa vedem ce probleme ai. la care eu, foarte printre dinti i-am zis ca nu este nevoie, ca ii zic eu ce probleme am. A inceput sa rada …eu am continuat sa trag de timp si sa ii povestesc de africa si de alte alea ….degeaba … 5 min s-a rugat de mine sa deschid gura. Si eu nimic . Pana cand mi-a dat argumentul suprem. „te taxez dublu” a zis ea cu voce subtirica. 

Am deschis toata gura instantaneu. Si de acolo nu prea imi aduc aminte mai nimic… doar ca la sfarsit am plecat cu o plomba in gura … nou nouta si ca tre sa mai merg ..de vreo 4 ori. Ca are in 2 plombe si o extractie de facut… mdeci … o sa mai urmeze si celelalte episoade. 

deci, care este, la cat sufar eu ca sa plec … in aceeasi perioada si vaccinuri si dentist … ma mut definitiv in africa manca-v-as gura voastra. 

Acu me duc sa ma clatesc cu o bere …ca am voie sa beau azi. ieri si alataieri , de la vaccin nu am avut voie. 

Sa ne auzim ..hac … cu bine !

Minitu

Categorii: Uncategorized | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

