Multumesc …


Multumesc pentru cuvintele frumoase, multumesc pentru urari. 

Am primit comentarii frumoase si plini de urari, care mi-au prins bine. Chiar am si un post facut pentru mine, pe care il gasiti pe blogul Ganditorului.

Insa trebuie sa explic oarecum motivatiile mele pentru a pleca. Plec pentru ca intr-adevar am obosit sa fiu roman, am obosit sa fiu furat, si am obosit ca in momentul in care ies la liman sa vina statul sa imi mai dea una la gioale. Am obosit sa sper ca ceva se va intampla si am obosit sa vad ca eu nu pot face nimic pentru a schimba lucruri. 

M-am gandit mult la decizia de a pleca, si am luat in calcul toate aspectele. M-am gandit si daca nu cumva sunt las, si de fapt eu nu fug de romania si de lucrurile astea. Poate ca e asa. 

Insa plec si pentru ca am o dorinta in mine de a calatorii si nu ca turist, ci ca om care se si implica pe unde se duce. Si solutia pe care am gasit-o imi pare buna.

Mama mea mi-a zis ca daca dupa 2 ani de zile, ma intorc acasa si singurul meu castig este acela ca am vazut lumea si am cunoscut o gramada de oameni din culturi diferite, ea este o mama multumita de ficiorul ei. 

Vreau sa plec pentru ca mi-am dat seama ca viata de antreprenor nu este pentru mine, nu ma vad continuand asa, nu ma vad stand si rezolvand cereri de forta de munca si facand asta de acum incolo. A fost o experienta minunata, si culmea inca merge … firma continua, eu nu sunt, oricat de mult mi-ar place sa cred, de neinlocuit.  In primul an, din Norvegia eu pot continua sa ii ajut pe cei care raman sa se lupte aici. 

Vreau sa plec pentru ca inca sunt liber, singur, ca nu am gasit pe nimeni care sa ma tina aproape. Nu mi-am facut o familie, nu am o relatie, nu am o iubita. Si vreau sa plec in lume. 

Si ar mai fi un motiv. Cele mai frumoase perioade din viata mea, au fost periaoada in care am facut voluntariat in AIESEC, si perioada in care am lucrat in World Vision. Si una si alta sunt ONG-uri. Deci cele mai frumoase si eficiente pentru mine ca om, au fost momentele in care am facut ceva pentru altcineva. 

Deci, voi pleca, si voi face ce stiu eu mai bine. Voi invata in timp ce incerc sa ii ajut ceilalti. 

O sa mai povestesc, ca urmeaza scrierile in care ma plang, despre cat de tare dor vaccinurile ( sac Andreea), si despre cat de naspa e ca tre sa ma duc la dentist ( lucru pe care il aman de ceva vreme …dar acum nu mai pot. 

O zi buna va doresc !

Minitu

LE :

Pentru ca sunt si eu oarecum … cum ii spune … alea cand este … hmmm … sunt …eh va spui doar ca nu puteam trece cu vederea comentariul pe care l-am primit de la Pinguinu Furios aka Pinguina din bloggroll, il trec aici si zic si ei „Multumesc”.

„De fapt ma chinui de 10 minute sa-ti scriu ceva si nu-mi iese nimic. Pentru ca nu am cuvinte, pentru ca te apreciez pentru tarie, pentru ca te invidiez pentru curaj, pentru ca ma bucur pentru tine si plang pentru mine, pentru noi care ramanem aici.
Sa auzim numai de bine!”

Categorii: Uncategorized | 1 comentariu

Navigare în articol

Un gând despre „Multumesc …

  1. anca

    Iti doresc sa ai parte numai de oameni ca tine… adica cu coloana vertebrala solida pe acolo pe unde o sa calatoresti tu!
    Succes! 🙂

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

