imi da si mie cineva …


… o busola ? Ca eu sunt debusolat. 

Pe masura ce se apropie timpul sa plec spre tarile reci si apoi spre alea calde, lista mea de to do, se ingroasa din ce in ce. 

Intr-un mod fantastic. Am pe cap … vaccinurile, dentistul, pana ieri si renovarea de la ai mei, schimbarea biroului, predarea leasingului la masina, reesalonarea creditului.

Intre timp, am mai trimis 13 oameni in norvegia la munca, si am mai livrat cv-uri pentru alte 2 cereri. Daca se realizeaza, vom avea 26 de oameni la munca. 

Insa azi, a venit telefonul care mi-a cam bulversat existenta. Se pare ca saptamana viitoare, vom primi un request de 75 de oameni.

Acest telefon imi da peste cap linistita-mi existenta. Pentru ca pentru a trimite in norvegia 75 , in rafinarie, un job complex, trebuie sa intervievezi cam vreo 200 de oameni. Si cum din cei 75,  40 vor fi sudori, care trebuiesc testati…deja se incurca treaba.

Probabil voi pleca in norvegia slab ca o coada de matura . Wish me luck !

Minitu’

Categorii: Uncategorized | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

