Mihai vs vaccinuri si dentisti


Mdeci. Ca am cam uitat sa va tin la curent. In crunta batalie pe care o desfasor cu cei numiti in titlu, eu pierd. Dar rau de tot. 

La vaccinuri am ajuns la numarul 4, si mai am 3, din care doar 1 e de gasit …restul ar cam trebui sa le cumpar. 

Dar, ceea ce e ok, ca am facut cam ce era mai greu. Adica febra galbena si febra tifoida. Acum nu stiu care din ele e naspa si care e ok …ca mi le facu pe amandoua odata. Fiecare brat cu intepatura ei. Pe moment e ok, dar seara a fost crunta. ASta se intampla ieri.

Azi am alergat dupa vaccinuri, itmuri, oameni, intalniri pentru contracte, si … normal …dentist. Unde fusesem si ieri. Si ma mai duc luni. Si azi m-a lesinat. M-a doborat… am vazut negru, s-a invartit …si apoi m-au lasat ei cu scaunul frumusel pe spate si mi-au pus comprese vreo 10 min. Zic ei ca era doctorita, sotul ei, doctorul, sora ei, doctorita, si mai era un nene pe acolo care imi facu radiografia.  Si poate incercati sa va inchipuiti cum arat eu semi cvasi constient …. daca reusiti sa imi ziceti si mie ca eu nu reusesc .

Mdeci … in batalia crunta desfasurata eu pierd. Si pentru cat sufar acum, ma mut in africa de tot. 

Minitu

Categorii: Uncategorized | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

