Mihai vs dentisti partea … una din ele


Incep sa castig. Lupta cu dentistii este 99% castigata. Mai am o singura sedinta … de mai putin de 40 de min si gata. Azi am fost si am terminat ce credeam ca e mai greu dar am stat doar 1 ora si nu a durut de loc.

In afara de cele vaccinuri … nu mai am nimic altceva. iar cu vaccinurile, doar sa le gasesc … ca se pare ca nu este.

Dar ..o sa vad eu cum le fac si pe astea.

Minitu’

Categorii: Uncategorized | 1 comentariu

Navigare în articol

Un gând despre „Mihai vs dentisti partea … una din ele

  1. femeile nu ie oameni

    si pleci..si ma parasesti. ce ma fac eu 2 ani fara tine? :((((
    mishuleeeeeeeeeeee :)))

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

