Liniste si pace


Azi este semi liniste si pace. Este ok. Ori unde m-am obisnuit cu agitatia din ultimele saptaluni.

Azi nu am fost decat pana in port, decat pana al 2 banci care este, decat pana la ITM parca si decat o vizita la birou. Si la administratia cuiva …si la primarie. Si ne-am tras si net la noul birou. Si atat.

Si acum stau si ma gandesc asa cu capu ca AMR fix 7 zile. Adica plec in 7 zile. Cand mi-al luat biletul de avion parea o vesnicie, dar uite ca timpul zbura de nu il vazui.

Azi i-am zis mamei ca incet incet tre sa ma pregatesc sa imi fac bagajul, bagaj pe care in mod sigur il voi face tot in ziua de 24, cu probabil 1 ora inainte sa plec de acasa, dar eu ma pregatesc. Ca mereu imi fac bagajul asa, si mereu ma intreb pe drum oare de data asta ce am uitat … si pe mama au lasat-o genunchi.

Si acum am 2 zile sa ma gandesc. Ca eu plec pe 24, dar ajung in Norvegia pe 25 seara. Ca plec cu ryanair, si am escala la Bologna. Si avionul spre Oslo pleaca pe 25 seara. Unde pe 25 seara ma asteapta Laura sa ma culeaga din aeroport si sa mergem to za party. Party cu norvegieni, unde este si unul dintre fostii parteneri, cu care am refuzat sa mai lucram pentru ca erau oarecum…sa zicem ca nu ne potriveam :).

De abia astept sa se faca 19, sa pot si eu sa beau o bere, ca momentan nu am voie, din cauza vaccinului de febra galbena. Si o sa beau pe 19 si pe 20, si pe 21, si pe 22 …pana pe 27 cand ajung la destinatia finala … Hornjsjsds … ca nu voi invata niciodata sa scriu numele asta.

In concluzie este un post fara rost, in care va spui ca plec intr-o saptamana.

O zi minunata sa aveti !

Minitu

Categorii: Uncategorized | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

