Am castigat


Am castigat batalia cu dentistul. Azi am avut ultima sedinta, 30 de min. Sunt in regula. Am castigat, cu suferinte maricele, si jumate de razboi cu vaccinurile. Am facut 5 din 7. Cel mai naspa este cel pentru febra galbena. Da o stare aiurea de tot, si pana isi face efectul dureaza 10 zile. 10 zile in care apar tot felul de senzatii care mai de care mai urate.

Mai am 2, care nu se gasesc in romania… bleah, si trebuie sa le fac in Norvegia. Si gata. Dar am 1 an de zile la dispozitie in Norvegia, si zic eu ca ma descurc sa fac 2 vaccinuri.

In rest, toate bune si frumoase. Alergatura de zi cu zi. Va tin la curent … ca urmeaza sa apara fibrilatiile dinainte de plecare.

O zi buna !

Minitu’

Categorii: Uncategorized | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „Am castigat

  1. fibrilatiile alea dinainte de plecare nu se prea poate bre bunicule…ca e doar una, nu are plural.
    matale te referai la palpitatii :))
    in rest, spor la intepat 🙂

  2. Bine ca esti tu destept … si doctor .

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

