S-a dus …


…cu intimitatea. Din ce in ce mai multi prieteni din real life au acces la acest minunat blog. Ca imi e lene sa fac unul separat pentru plecarea mea, si am zis ca nu am timp sa vorbesc cu toti pe messenger sa le povestesc, asa ca mai bine le dau blogul.

Ca urmare a aparut minunatul comentariu de la scrierea trecuta, de la Razvan. Sau …Virgil. Eh… acum o sa urmeze un comentariu acid pe tema acestui Virgil.

Tot asa a aparut si cometariul de la ea …iubirea vietii mele … si anume Edith. Si banuiesc ca de acum incolo mai apar si altii.

O zi buna !

Minitu’

Categorii: Uncategorized | 7 comentarii

Navigare în articol

7 gânduri despre „S-a dus …

  1. lavieestunreve

    Da, Tudorica, s-a dus, de acum suntem cu ochii pe tine.🙂 Ma voi ruga pentru un wireless in jungla sa poti sa postezi de acolo.

  2. Acu a venit si Creata … am imbulinat-o. tre sa am grija ce scriu.

  3. promit sa nu mai comentez..voi citi si apoi parasi pagina in tacere :)))
    pi.es: nu am cum sa ajung la mare we asta, tre sa plec la cluj :(((

  4. apropo..la vara o sa bem o bere la cabana aia din header si in cinstea ta😀

  5. bunicule,nu iti plac comentariile mele?
    acum pe bune, e mai bine sa fii corectat de prieteni decit sa rida ‘oarecare’ de tine.
    si acum astept comentariul ala acid pe tema mea…nu vrei mai bine sa imi dedici o scriere intreaga pe tema asta?🙂

  6. bre bunicule, da tu nu mai zici nimic? chiar asa? ba, ce plictiseala…

  7. nu poti si tu sa ai oleaca de rabdare? de abia venisi pe blog si vrei sa scriu zilnic ? stai sa plec si o sa scriu zilnic🙂.

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

