Emotii


Cum sa va spui … eu despre mine aveam impresia ca cum ca as fi de peatra si ca nu am inima, sau daca am ar fi de gheata.

Surpriza, nu-i asa. Nu credeam ca fiind atat de aproape de momentul plecarii, adica mai am cateva ore, o sa imi fie atat de greu sa ii las pe ai mei si sa plec de nebun in viata.

Nu ma gandesc la ce o sa fac, nu am emotii gandindu-ma ca la un moment dat voi ajunge in Africa, nu imi este frica de asta, insa imi este greu ca stiu ca nu imi voi mai vedea parintii pentru mult timp, si nici pe al meu frate.

Sunt multumit ca firma este in regula, am facut toate modificarile in timp, am inceput sa si incasam bani pe noile contracte, avem un contract de exclusivitate cu o firma din Norvegia, si mai avem posibilitatea unui contract pentru Belgia.

Deci plec relativ linistit. Stiu ca ma voi framanta si din punctul asta de vedere, dar stiu ca las firma pe maini bune.

Astea fiind spuse … urmatoarea scriere probabil va fi din italia, ca stau o zi si pe acolo si voi reincepe sa scriu probabil la sfarsitul saptamanii.

La revedere romania !

Minitu’

Categorii: Uncategorized | 6 comentarii

Navigare în articol

6 gânduri despre „Emotii

  1. Drum bun Minitule ! 🙂

  2. Anca

    Se ne scrii din tari straine! Noi, de aici, o sa-ti raspundem!
    See you later, alligator! Vorba vine… 🙂

  3. sa ai grija de tine si keep us updated 🙂

  4. Anca, fara aligator … ca aia e multi acolo la africa , ei su cu black mamba, deci … see you later , fara alligator 🙂

    Dap draga Edith, I will keep you updated!

  5. drum bun bre.

  6. Anca

    Dar de Africa nu stiam nimic… ufff… tocmai acolo ajungi? Ca sa vezi si sa nu crezi! 😛 Hai bafta! Ai scapat de ROmaniaaaaa!!! Congratulations!

Lasă un răspuns

Tema: Adventure Journal de Contexture International.

