Va bene … jurnal de calatorie partea prima dintre ele


Ni nu stiu de unde sa incep. Cred ca tre sa le numerotez si sa le esplic pe rand. Sau … vaz eu. Daca nu intelegeti ce urmeaza c’est la vie cum ar zice italianu’.

Deci. Cum sa va spui. Am avut onoarea de a fi dus la aeroport de tata. Cred ca doar ca sa fie sigur ca plec. Nu am avut timp sa ne emotionam prea tare ca a trebuit sa platesc neste bani in plus la bagaje. Cam freo 100. Asa ca ne-am pupat, si au plecat. El, cu unchiu, si cu fratemeu.

Am urcat in aveon, eu si cu cei 20 de copii despre care i-am numarat, si cu restul de mamici si tatici aferenti la copii. Din tot cardu’ de copii, unu a facut legea. Manca-i-ar nenea plamanii aia la copilu’ lu peste, ca ne-a spart si anume timpanele.

Acel copil, o fetita, mica, a urlat de cand s-a suit in aveon pana cand a coborat din aveon. Sincer, la un moment dat, as fi urlat si eu. Zau asa. Ca la 20 de min de la decolare, nenea pilotul a zis sa ne punem centurili. Si le-am pus. Si de atunci a urmat distractia. turbulente dupa turbulente. Vreo 50 de minute.

Asa ca zborul a fost un vis, de cosmar de fapt.

Si a ajuns fiu ploii, in speta eu, in bologna. Minunat oras. Standul de info turistice inchis. Gardienii …sau oameni de la aeroport sufletu, asa ca am intrebat si eu intr-un magazin si m-au indrumat spre o tanti care mi-a dat frumos ca la prosti scris pe foaie niste numere de telefon si asa mi-am gasit si eu hotel. De unde va scriu acum chiar.

Am iesit oleaca pe langa hotel sa mananca si gura mea, si sa se plimbe, nu ca nu as fi fost obosit. Momentan nimic interesant, dar mai e si maine o zi.

Concluzia zilei este ca ma simt ca fiu ploii, al lu nimenea, si de abia astept sa ajung in norvegia. Alta concluzie ar fi sa nu te zgarcesti, ca dai putin pe belet dar te belesc ei cu banii pe bagaje. Cam asta ar fi.

O seara buna va doresc ! daca nu am fost foarte coerent … mai bag o fisa si maine. O fi de la oboseala, sau de la turbulente … sau … asa o-i fi eu ?🙂

Minitu’

Categorii: Uncategorized | 7 comentarii

Navigare în articol

7 gânduri despre „Va bene … jurnal de calatorie partea prima dintre ele

  1. Domnule Minitu! Bon Voyage cum zice frantuzu’! Sau toate cele bune cum iti zic eu. Cred ca e normal sa te simti fiul ploii. Dar ploaia e numai de bine! Cresc recoltele, inverzeste iarba etc!

  2. sa mananci inghetata de la italieni. de aia de lamaie. mmmmmmmm

  3. Mersi mersi pinguinule !

    Deja e tardiv cu inghetata , ca am ajuns in Norvegia …data viitoare🙂

  4. si ce bre, in norvegia nu au aia inghetata calda?

  5. Pay atention my friend … era vb de inghetata de la talieni nu de la norvegieni … oleaca de atentie te rog🙂

  6. vrei sa subliniezi ceva cu ‘oleaca’ ala?
    ps- minitule, astia in iashintgon nici macar vaccin pentru hepatita b nu mai au nenorocitii… si mie chiar imi trebuia, ca deja m-am intepat odata saptamina asta in operatie.. noroc ca nenea ala nu avea nimic

  7. @razvane, pastreaza-te sanatos pentru tura de munte, rogu-te!
    @ bunicule.. povesteste-ne bre!

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

