Am ajuns, partea a 2-a


O sa va scriu oleaca pe scurt, ca sunt inca neacomodat ca sa zic asa. unde sunt eu acum, e … cum sa va spui ….cam ca nivel de activitate, ce am vazut eu pana acum, echivalentul unui azil de batrani … adica … hotel, 800 m altitudine, retras, un lac in apropiere … deci … este retras.

Inca nu m-am acomodat pentru ca am calatori ceva vreme sa ajung aici, si eram obosit, iar acum sunt si mai obosit pentru ca in prima zi in care am ajuns am jucat fotbal, am mers cu canoea pe lac, pe insula, am mers inapoi cu canoea pe lac, pe insula, unde am si dormit … asta cu dormitul fiind un moft, ca de fapt am stat acolo ca sa hranim tantarii …

Si oricum cu dormitul este cam greu, pentru ca este lumina tot timpul. Astia nu au noapte.  Adica e lumina.

Astazi ma pregatesc sa imi dau testul sa vaz daca am voie sa conduc, sa imi dau seama ce e cu baza de date si sa ma odihnesc …

Have fun …

Minitu’

Categorii: Uncategorized | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Tema: Adventure Journal de Contexture International.

