Am mustrari de constiinta


Ma simt ca si cum as fi in vacanta. Ca si cum as fi in vacanta prelungita.

Si ma mustra ca am plecat si i-am lasat pe ai mei sa aiba grija de firma si eu sunt aici si totule frumos si fara de griji. Ca nu prea ai cum sa iti faci griji.

Sa va povestesc asa cum stiu eu ziua de azi ca sa intelegeti …

M-am trezit la 7, am mai lenevit oleaca in pat, si pe la 7:50 m-am dus si mi-am baut cafeaua  … fara tigara, ca de vineri nu am mai fumat  :).

La 8 am intrat in sala de mese si am mancat un mic dejun fantastic de mare, zic asta pentru ca eu in romania nu mancam dimineata.

Apoi m-am carabanit spre biroul de unde voi recruta oameni care sa vina in locul acesta minunat. Si acolo am constata ca mi s-a stricat calculatorul, deci prin urmare am purces la repararea lui. Am formatat, am instalat windows, si apoi am coborat la masa, ca era deja ora 1.  A tinut mult pentru ca a trebuit sa imi downloadez driverele. Si intre timp am mai stat de vorba cu oameni, ba chiar am si dat testul de sofer si l-am luat … normal.

Asa, la ora 1 am mers la pranz, am mancat din foarte mult, si apoi am decis sa merg la lac. Cu prima ocazie voi pune si niste poze sa vedeti si voi cam despre ce vorbesc eu aici.

In drum spre lac, am intrat si am luat si o padela…sper sa fie corect, ca sa ma pot plimba cu canoea. Lucru pe care l-am si facut. Vreo ora asa .

M-am intors, mi-am facut adresa de mail pentru noul meu job :), mi-am instalat baza de date pentru noul meu job, si apoi am mai stat de vorba cu noste oameni, i-am insotit la tigara, am icnercat sa ma familiarizez cu locul, si ghiciti ce … apoi am mers si am mancat. Cina. Mult si bun.

Acum imi fac siesta, am vorbit cu mama, si cu fratimiu, caruia i-am urat LMA …pentru azi si pentru maine, ca azi e Sf Paul, si el este Mircea Paul in buletin, iar maine implineste aproximativ niste 16 ani. LMA fratimiu.

Asa … deci … am mustrari de constiinta. in curand o sa ma apuc sa muncesc propriu zis, si o sa fac cunoscute mai multe detalii despre ce inseamna programul acesta in care sunt eu.

O seara buna sa aveti … ca eu ma duc sa ma plimb cu canoea 🙂

Minitu’

Categorii: Uncategorized | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

