Ce fac eu de fapt ?


Mdeci … ca sa incep cu inceputul, eu sunt in Norvegia, si ma pregatesc pentru a pleca in Africa. Ok ?

Bun. Sunt in Hornjso…sper ca asa se scrie, lacul Hornjso mai exact. Cat de curand o sa dau si un filmulet pentru a vedea exact cam despre ce vorbesc.

Ce fac eu aici … pai … am ajuns de sambata, si de atunci incerc sa ma dumiresc . In niste cuvinte mai interesante o sa va spui mai jos :

Den reisende Høgskole offers 14 months programs
• The first period; 6 months intensive training and studies in Norway.
• The second period; 6 months project period as a Development Instructor (DI) at one of Humana People to People’s projects in India or southern Africa.
• The third period; 2 months conclusions and further actions in the fight against poverty – with our own school as a base, and Europe as the battle field.”

In plus fata de aceste 3 perioada, majoritatea mai sta inca cel putin 4 luni, pentru a strange banii decare are nevoie. Adica … se face munca la hotel, clothes collection, promo ( ca mine …adica recrutare) etc. Toti banii castigati in felul acesta se duc in contul meu, cont din care apoi mi se vor acoperi cheltuielile necesare in Africa, precum si cheltuielile din anul in care stau in Norvegia.

Concluziile mele de pana acum, referitor la acest program :

1. am mustrari de constiinta, ca aici e bine si frumos si nu sunt stresat, si am impresia ca nu trebuie sa fiu linistit daca toata viata am fost stresat🙂

2. Aici sunt niste oameni minunati, in marea majoritate, caci totusi …fiecare padure cu uscaturile … telegeti … Dar cei mai multi sunt foarte de treaba, si de la fiecare poti invata cate ceva. Seamana oleaca cu lumea asa cum o imaginez eu … in care oamenii sunt buni.

3. Peisajele … geniale .

4. Activitati pentru timpul liber … implica sportul …caci vorbim de canoe, piscina, fotbal, ping pong, drumetii, pe timpul verii, iar in iarna se modifica oleaca, ca apare skiul. Ski fond, nu viteza.

Cam astea pentru acum, o sa va tin la curent … si poate recrutez si de aci niste oameni  :)

O zi buna sa aveti !

Minitu’

Categorii: Uncategorized | 4 comentarii

Navigare în articol

4 gânduri despre „Ce fac eu de fapt ?

  1. Iti dai seama cum stau asa, in fata calculatorului, la munca si citesc cat de bine ti-e tie acolo? Nu te cunosc, dar imi vine „sa te bat” la cati nervi am..tu zici ca e asa bine, frumos, etc iar mie imi suna un pikamer de dimineata in cap ca repara astia bulevardul! si cate si mai cate!

  2. Pai pinguinul furios, te astept sa imi calci pe urme🙂. Eu ma ocup de recrutare …adica cu alte cuvinte imi voi face banii de africa, doar daca aduc oamenii aici unde sunt eu …🙂

  3. Daca o sa gasesc oameni dispusi…iti trimit pe mail cv-uri. Ti l-as trimite si pe al meu, dar… e mai complicat.

  4. Mai complicat decat la mine ? Hmm … doar daca e vorba de chestiuni personale de corazon …
    ca altfel … nu cred🙂 . adauga-ma pe mess, idul meu este mihai_tn si iti pot povesti mai multe .

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

