Poze


Asa cum am promis unora si altora am facut rost de poze. Caci eu nu posed pozator, adica aparat care face poze, deci am imprumutat niste poze.

Adica a fost chiar mai bine ca asa am luat poze dintr-o perioada mai lunga de timp, asa ca puteti vedea si cum e acum si ce ma asteapta.

Cum nu am avut rabdare sa se uploadeze filmuletul facut de mine, pe youtube, acum tre sa mai asteptam 5 min. Practic numai eu le astept :).

Este un filmulet ce nu este aranjat deloc, pentru ca nu am rabdare, si nici freun instrument mai capabil, si aici ma refer la computer, asa ca … neste poze puse pe muzica, realizat cu movie makerul din windows.

Pana cand se incarca, caci dureaza … pot sa va spun ce ma deranjeaza a locul asta.  Pai … hmm … mai bine va povestesc de ieri.

Ieri seara dupa cina, adica la 8:30 , ne-am hotarat sa nu facem nimic. Asta pana cand ne-am plictisit, si vreo 5 insi ne-am dus sa jucam folbal. Asta este un fel de a spune, ca e de fapt mai mult o  „miuta” si este mai degraba un mod de a alerga mingea decat sa jucam propriuzis.

Dar am jucat. Apoi am jucat neste volei … tot aiurea, apoi am stat oleaca pe ganduri, dar nu mult si am jucat ping pong.

Apoi ne-am tras sufletu si am hotarat sa facem o baie in piscina, dar, ghinion era ocupata. Asa ca am asteptat, si asteptand, ne-au mancat oarecum tantarii, asa ca am mers in sauna. Apoi am mers la piscina, apoi am mers din nou la sauna.

Pfiu …am obosit numai cat am scris … Eh, problema mea e ca la ora cand am iesit a doua oara din sauna, adica ora 12:30 noaptea, afara era lumina. Iar eu am ajuns in camera si ma gandeam ce sa mai fac …si stateam in dubii daca sa merg la lac sau nu.

Eh … va dati seama ce probleme am ?

Enjoy … Minitu’

Categorii: Uncategorized | 5 comentarii

Navigare în articol

5 gânduri despre „Poze

  1. ce frig mi s-a facut cind i-am vazut pe nenii aia cu curu in balta aia din mijlocul ghetii…se pregatesc cumva de donat organe si le tin la conservat?

  2. te urasc :((.
    nu, nu te urasc..da te invidiez..da e o invidie din aia..cu drag :)))..si ma bucur cand vad ce chill esti..nu te recunosc 😛

  3. hehe draga Edith, daca acum sunt chill ( ceea ce mi se pare si mie ciudat), sa vezi cand ma intorc de la africa cum o sa fiu 😀

    Chestii din alea o sa fac si eu razvane … peste vreo 2-3 luni cand vine zapada la mine aici .

  4. ba nu o sa faci…
    iti mai amintesti ce ai patit cu genunchiul ala?

  5. lasati genunchiul ca daca citesti in urmatorul articol taman ce l-am bulit din nou. Apropo …daca am cazut si ma doare in dreapta si imi amortesc degetele de la mana dreapta ce inseamna ?

Lasă un răspuns

Tema: Adventure Journal de Contexture International.

