detalii …


Ca urmare a ultimului comentariu, de la antescrierea acestei scrieri, zic sa va spui si cam cum stam din punctul de vedere al resursii umane.

Avem aci, unde sunt eu, in primul rand mafia romaneasca. In sensul ca suntem atat de multi, incat o tipa din lelituoenia de pe undeva, care a fost 2 saptamani acasa, a venit azi in primul grup de romani, si a stat sa ne asculte , apoi ne-a zis ca ii era dor sa auda romaneste, desi ea nu intelege o boaba. De fapt o boaba doua cred ca intelege, ca am impresia ca toti de aci stiu sa injure romaneste.

Mai sunt aici …niste cehi, vreo 4-5 cred, vreo 4 portughezi, lituanieni, letonieni, estonieni… unguri, bulgari … si hmmm … cam atat zic eu.

Din pacate nu i-am cunoscut pe toti, pentru ca multi sunt plecati, si urmeaza sa se intoarca saptamana asta, tot in timpul in care incep sa apara si membrii echipei mele.

Din punct de vedere care o intereseaza pe Edith, va pot spune ca este doar o faptura gingasa si suava care imi place aci, si da, o sa razi draga Edith, este clujeanca, si unguroaica pe deasupra. Este micuta si draguta asa cum imi plac mie fetele, dar momentan je suis cu ale mele, si imi vad de treaba mea, mai ales ca ma las de fumat, cred ca ma apropii de saptamana, si nu sunt taman cea mai draguta fiinta din lume cand incerc sa ma las.

Asa … maine mi-am facut rost de 2 drumuri de Lillehamer …si o sa il rog pe Bogdan, unul din colegii mei din November team, sa filmeze drumul pana in lillehamer si sa il pun pe blog, caci este un drum bestial.

Cu ocazia asta o sa vedeti si cam ce  fel de limuzine conducem aici.

Acum va las, ca eu tre sa imi savurez linistit berea pe care o beau pe blat, luata din Lillehamer azi.

Minitu’

Categorii: Uncategorized | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „detalii …

  1. mai gingasa si suava decat mine????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

  2. Ba iubirea vietii mele , in discutii din astea tu esti esclusa din start … ni nu stiu de ce mai pui intrebari din astea …esclus insemnand ca ni nu poti fi comparata … asa de gingasa si suava esti

Lasă un răspuns

Tema: Adventure Journal de Contexture International.

