de pe drumuri ma adun …


Hornsjo – Lillehamer – Namsus  and back …

Hello dragilor …scuzati englezismele, dar de ceva vreme 90% din timp vorbesc in engleza.

Deci, sa va povestesc. Parca joi sa fi fost momentul in care s-a strigat dupa un sofer si eu am zis prezent, nestiind pentru ce. Eh, am aflat.

Pentru un citroen boxer, masina maricica de felul ei, aflata intr-o stare de functionare aproximativa, in sensul ca ii bate o planetara foarte tare. Atat de tare incat parca suntem zmeul din poveste, asa de tare am speriat pe saracii norvegieni prin orasele pe unde am trecut. Noi suntem balaurul.

Prin urmare, am plecat la drum. 4 in total. Eu cu balaurul, care balaur nu puteam pleca fara el. Am mai luat cu noi pe Lili, fiind vocea suava care zice : in 400 m, enter roundabout and take 3rd exit.”, sip e langa Lili am luat si pe Petra.

Petra fiind de felul ei din Cehia. Si nu, nu e genul meu. Asta a fost pentru Edith.

Am plecat sa facem clothes collection. Adica au plecat la interval de 1 zi, 2 masini in zona Trondheim, sa colecteze hainele pentru a fi duse in magazinele de SH, pentru ca din banii obtinuti sa se finanteze proiectele din Africa. Sau ma rog … asa zic ei.

Astea fiind spune, am luat balaurul de coarne, si am plecat. Pe la 4 dupaamiaza. Am ajuns in Trondheim cu o senzatie asa de … asa …de … moama manca-ti-as sufletu ce tara misto au astia. Adevarul e, ca au o tara foarte frumoasa.

Despre clothes collection va spui ca e munca dracu. Fizic vorbind. Ma dor toate manurile, si cred ca dezvolt alergie la saci.

Ne-am plimbat  in zona Trondheim-Namsus de ne-a venit rau, si am colectat sute de kg de haine.In harta vedeti doar Lillehamer – Trondheim, ca cealalta mi-a fost lene sa o caut.

horn-trond

… concluziile dupa aceasta calatorie ar fi …

  1. A fost bine ca m-am inscris.
  2. Ma  ajuta sa invat niste lucruri pe care ar fi fost mai bine sa le invat mai devreme.
  3. Cel mai probabil, dupa Africa, ma voi muta in Norvegia, fara doar si poate. Inca nu ma pot pronunta cat de probabil, insa cert este ca in Romania nu ma intorc. Doar sa imi vizitez parintii si fratele, rudele si prietenii.
  4. A 4-a nu va spui care este… insa va pot spune ca ma simt foarte bine, si fizic si psihic. Muncesc, sunt obosit, fac sport, mananc bine, si nu mai fumez.
  5. Si a 5-a nu putea sa nu fie despre trafic. Deci. Am aflat ca in Norvegia au probleme cu semnalizarea, asigurarea la plecarea de pe loc …si cam atat.

O sa revin maine cu detalii si cu pareri despre norvegieni …iar acum vreau sa dorm , ca am condus numa 7 ore si apoi inca vreo 2 …see you later.

Minitu’

Categorii: Uncategorized | 4 comentarii

Navigare în articol

4 gânduri despre „de pe drumuri ma adun …

  1. vreau si eu in norvegia…
    bunicule, nu poti sa intrebi si tu pe acolo daca ai ocazia ce ar trebui sa fac sa ma primeasca pe acolo si pe mine? trebuie neaparat limba aia timpa sau merge si cu engleza?
    si daca faci rost de ceva cursuri de limba in format electronic…

  2. nu ti zisei sa imi dai cvul tau si al Alinei ? pai…ce facem … una vorbim si alta facem …. trimite cvurile si incerc sa te ajut.

  3. ” va pot spune ca ma simt foarte bine, si fizic si psihic. Muncesc, sunt obosit, fac sport, mananc bine, si nu mai fumez.”

    ce vrei sa insinuezi cand spui ca nu mai fumezi ? 🙂

  4. alina nu vrea…
    pe al meu il desenez in weekendul asta si il trimit.
    deocamdata sunt ocupat cu relocarea in ct..

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

