here I go again …


Buna seara …

stiti ce s-a intamplat ? S-a intamplat ceva ce de ani de zile nu am mai patit. Ieri, am fost foarte ocupat, si nu am avut timp sa imi deschid calculatorul, decat pentru 30 de min. Si azi … de abia acum, la ora 23:27, ora mea, imi verific mailuri si va scriu si voua.

Am inceput sa fac parte din echipa care imi va fi alaturi pana la sfarsitul proiectului. De ieri am inceput sa muncim ca echipa si sa avem sarcini de echipa.

Si va spui doar ca ieri am organizat o minunata petrecere unde baietii au trebuit sa se imbrace ca fete si fetele ca baieti, dar de acolo nu veti vedea nici o poza.

In schimb , mai tarziu , poate duminica, o sa pun un filmulet pe net, sa vedeti despre cine vorbesc. Acum nu pot, ca trebuie sa dorm, ca maine plecam in echipa, 19 oameni, sa facem autostopul. Pentru pana la oslo. Doar vreo 200 km. In echipe de cate 2. Unde dupa ce ajungem la oslo tre sa ne gasim unii pe altii.

De fapt mint, ca eu plec in echipa de 3, adica eu, Raluca, ramnicu valceana profesoara de sport, despre care am deescoperit ca am fost vecini in bucuresti … si ca frecventam aceeasi sala de sport, eu ca abonat, ea ca profesor. A treia persoana este Karl. Sau Anton. Karl Anton Lorber, cred, singurul austriac din echihpa.

In rest pleaca cate 2, fiind oameni din 8 tari care fac autostopul in Norvegia. Nici un norvegian cu noi.

Ma intorc duminica.

See you later !

Minitu

Categorii: Uncategorized | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Tema: Adventure Journal de Contexture International.

