Si nici nu am mentionat …


… ca nu fumez ? De freo 3 saptamani parca … ca am hotarat sa nu le numar … si sunt binisor de fel asa…

See you later !

Minitu

Categorii: Uncategorized | 6 comentarii

Navigare în articol

6 gânduri despre „Si nici nu am mentionat …

  1. Atunci eu fug la o tigara!

  2. nici eu nu am fumat de 1 sapt. partea wierd e ca nu simt nevoia deloc..o fi de la medicamentatie si alte cele..sa vedem cum oi fi cand ies 😀
    pi.es: vara asta o sa port val de araboaica :))..o sa fac poze sa vezi 🙂
    distreaza-te s da detalii :*

  3. sa vezi ce te trag de urechi cind te prind…

  4. da de ce sa ma tragi de urechi ? si daca ma tragi de ce doar de urechi ?:)

  5. bine. atunci te tund cind te prind cu tigara in gura..

  6. scuze bre mihaie, se pare ca am uitat sa citesc. tu ai scris ca NU mai fumezi de 3 sapt…cred ca imi trebuie ochelari

Lasă un răspuns

Tema: Adventure Journal de Contexture International.

